Olin näkevinäni ketjun, jossa aikanaan palstalle kirjoitellut nimmari kertoili kuulumisiaan, ja kertoi, että viinaosasto on nykyään kunnossa. Ihme homma, en näe sitä enää missään. Pitänee ottaa vähän keskiolutta, josko tuo näkö vähän paranisi.
Krääk krääk.
Omituista.
6
200
Vastaukset
- pör pör
koko ketju on poistettu. Kukahan sen on poistanut. Ei siinä mielastäni ollut mitään asiatonta. JA olen ihan selvin päin ja tuommoinen näköhäiriö iski minullekin.
Palstalla on vuosien mittaan ollut useita muitakin kohtuujuomareiksi ryhtyneitä juoppoja. Pyysin joskus heitä kertoilemaan kuulumisiaan esimerkiksi vuoden-parin päästä kohtuujuomisen aloittamisesta. Ei ole kuulumisia kuulunut; ilmeisesti he ovat päässeet niin normaaliin elämään, että tällainen palsta ei ole enää kiinnostanut.
- KaljaHottinen
Toki on selvää, että ei ketään raitistunutta tai muuten alkoholinkäyttöään kohtuuteen saanutta juuri pulipalstat kiinnosta. Mutta kun just niitä kertomuksia täällä kaivattaisiin. Tahtoo olla äärettömän yksipuolista tuo kokemusosasto, mistä täällä saa keskustella. Jaa saa, no kysy syytä asiasta tolta raittilta, sehän täällä "moderoi" sääntöjen, lakien ja hyvien tapojen mukaan, täysin pyyteettömästi unohtaen omat henkilökohtaiset kytköksensä ja mielipiteensä.
Tsirptsirp.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806