Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, jokainen meistä kääntyi omalle tielleen. Mutta Herra pani meidän kaikkien syntivelan hänen kannettavakseen. Jes.53:6. Golgatalla Jeesus lunasti ja vapautti meidät synninorjuudesta ,kuolemasta, ym.. Jeesus on todellinen,,Hän elää, Hän on maksanut hinnan. Ap.t.2:21. Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu.
Pelastuksemme--Jeesus
14
118
Vastaukset
- Totta!!!
elää ja tekee samoja tekoja mitä teki ollessaan täällä Ihmisen Poikana, jolloin Hän antoi meille esikuvan millaisiksi meidänkin on oikeus kasvaa uskon kautta Häneen.
Usko Jeesukseen tarkoittaa uskomista kaikkeen siihen mitä Hän puhui, opetti, käski. Jumalan Sana puhdistaa vanhan tieltään ja antaa uuden elämän, eli muuttaa meidät Pyhän Hengen Temppeleiksi. Jumala ei asu käsin tehdyissä temppeleissä. - Aamen.
armo. Ihmeellinen on armo, joka armahtaa eksyneet ja palauttaa oikealle tielle.
- Minä.
mitä sinä käsität Jeesuksen olevan. Kuka Jeesus on? Sinä vaikutat jykyltä kristityltä ja siksi kysyn tätä sinulta.
Jeesus on lihaksi tullut Jumalanpoika, joka maksoi meidät vapaaksi,,Tie Jumalan yhteyteen..siiheen osaan,johon ensimäinen Aadam luotiin..
- Selvä on.
aksu521 kirjoitti:
Jeesus on lihaksi tullut Jumalanpoika, joka maksoi meidät vapaaksi,,Tie Jumalan yhteyteen..siiheen osaan,johon ensimäinen Aadam luotiin..
Jumalan Poika pelastaa ihmisen, ei kukaan muu.
- Aamen.
Selvä on. kirjoitti:
Jumalan Poika pelastaa ihmisen, ei kukaan muu.
Jumalasta. Suuri salaisuus on se, että Jumala lähetti itsestään tuon Pojan ja näin ollen Poika on samaa Jumalaa. Kumma, että kaikki eivät saa sitä käsittää.
- On se haikeaa.
Aamen. kirjoitti:
Jumalasta. Suuri salaisuus on se, että Jumala lähetti itsestään tuon Pojan ja näin ollen Poika on samaa Jumalaa. Kumma, että kaikki eivät saa sitä käsittää.
käsittää." Miksi kaikkien silmiä ei avata?
- ----------!
On se haikeaa. kirjoitti:
käsittää." Miksi kaikkien silmiä ei avata?
tehneet sellaisen pilkan, että heille ei näytetä totuutta, vaan annetaan väkevä eksytys.
Aika väkevälle vaikuttaa tuo eksytys, jossa kielletään Jeesuksen Jumaluus. Onkohan tuo se väkevä eksytys?
- tullut
etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on.
Jeesus on se Hyvä Paimen ja Hän antoi henkensä meidän edestämme. On ihana tietää, että Hän on myös ikiaikojen Jumala, tämä sama Paimen, josta David psalmi 23:ssa runoilee: "Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu"...
Jeesus sanoi Joh.10:16 "Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta (tarkoitti pakanoista koottua laumaa); myös niitä minun tulee johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja YKSI PAIMEN.
Ef. 2:11-18 Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi-
12 että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa;
13 mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
15 kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,
16 ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
17 Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat;
18 sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
Ef.3:6..että näet pakanatkin ovat kanssaperillisiä ja yhtä ruumista ja osallisia Kristuksessa Jeesuksessa evankeliumin kautta.- Aamen.
Ilosanomaa.
- Ainoa nimi.
nimeä annettu ihmisen pelastukseksi. Vain JEESUS.
mukava kun laitat tänne evankeliumia Uskoville,,,, ne sen tarvitsevat varmasti tän kaikesta kirjoitusten päätelleen? ,, tosi vähän pielen ammuit jos tarkoitat että me noin automaattisesti,, tullaan heti vapaaxi synninorjuudesta kun otamme Hänet vastaan ? Muista että jossain kohdalla Paavali huuta uskoville antakaa sovitta itsenne ! Mutta tuo on hyvin sanottu ja todettu että me olemme maxettu irti paavalin toiminnasta ja vaikea tilanne missä hän oli aivan eri asemassa lihassa Room 7,,,, kuin Room 8 missä hän oli pässyt lihasta ja eli HENGESSÄ !!
- niin pelastut!
Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut!
niin pelastut! kirjoitti:
Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut!
Kuka on sinun Herra Jeesus ! On niin monia Jeesuxia tarjoilla näin lopunaikoina ettei oikein aina tiedä mistä niistä jeesuxia kanssa kulkijat puhuu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039