Katoin serebiistä miten chansey kehittyy blisseyksi ja siinä luki tee pokemon onnelliseksi.miten tehdää pokemon onnelliseksi?
kato tää
12
289
Vastaukset
- Cipralex
Sun pitää otella sun Chanseylla vaikka kuinka paljon eikä se saa hävitä otteluitaan. Mitä enemmän ottelet ja voitat Chanseyllasi, sitä nopeammin se kehittyy..
Varoitus! se saattaa viedä aikaa.... Togepi ja Cleffa kehittyy samalla systeemillä ja mulla niissä meni loputtoman kauan!! Togepi kehittyi vasta josksu 70 levelisenä ja Cleffa 60..... - Ninetales
Muistaakseni siihen onnellisuuteen vaikuttaa kans rare candyt ja vitamiinit.... Eli jos annat sille paljon niitä niin onnellisuus kasvaa.
- jamin10
Mut muistin just kuinka EV-koulutin Chanseytä, se kehitty 8lv Blisseyks, yhen ottelun jälkeen. Se oli ExP. Sharen kans tiimis ja joku muu mun poke hakkas vastustajan. Sit se kehitty samantien.
- fsjhkjktk
jamin10 kirjoitti:
Mut muistin just kuinka EV-koulutin Chanseytä, se kehitty 8lv Blisseyks, yhen ottelun jälkeen. Se oli ExP. Sharen kans tiimis ja joku muu mun poke hakkas vastustajan. Sit se kehitty samantien.
toimi togepi kehitty 52lvl chansey 44lvl
- pokemon1
millä tasolla flaaffy kehittyy ampharosiksi? mun flaaffy on tasolla 20
- Faktaaaaa
Tasolla 30
- pokemon1
milloin haunter kehittyy?
- hg9hgrweg
Heti vaihtokaupan jälkeen
- pokemon1
millä tasolla feraligatr saa surf liikkeen?
- sdfsdfg
surf on hm, sun pitää löytää se isku. google auttaa
- pokemon1
milloin yanma kehittyy?
- pokemon1
milloin sunkern kehittyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774