Hei kaikille!
Täällä oli mielestäni viime viikolla viesti ilmaisesta veneilysimulaattorista. Tietääkö joku mikä se oli, tai mistä siitä löytyisi lisää tietoja?
Veneilysimulaattori?
10
515
Vastaukset
- fwefwefwefwef
olisko google mitään
Stormwind
- Luotsitar
Kiitos tiedosta! Siellähän se.
- stormwindsim
Kyllähän se täällä oli, minun kirjoittamana. Mutta sen nimeä ei saa kertoa täällä, se rikkoisi suomi24:n säännön jonka mukaan täällä ei saa mainostaa tai mainita tuotteiden nimiä, tämän vuoksi poistettiinkin kahdesti.
Sillä voit sitten harjoitella navigointia tietokoneella, on jopa mukana karttasivu D715 jonka kotimainen liikenneturvallisuutta hoitava viranomainen luovuttaa, myös ilmaiseksi, paketin kanssa. Mutta ei enempiä tästä täällä.
Toivottavasti löydät!- Luotsitar
Hei, kiitti tiedosta, löytyi! Tämä on tosi hieno väline navigoinnin harjoitteluun!
En kyllä ihan ymmärrä miksi ihmeessä ei asiasta voi keskustella tai mainita täällä. Kyseessähän on kuitenkin kaikille ilmainen tuote. On mennyt merkilliseksi tämä touhu täällä. Luotsitar kirjoitti:
Hei, kiitti tiedosta, löytyi! Tämä on tosi hieno väline navigoinnin harjoitteluun!
En kyllä ihan ymmärrä miksi ihmeessä ei asiasta voi keskustella tai mainita täällä. Kyseessähän on kuitenkin kaikille ilmainen tuote. On mennyt merkilliseksi tämä touhu täällä.Suomen kaupallisin sivusto, joka tienaa maltaita myymällä ilmoituksia, joten siinä mielessä se on ymmärrettävää. Toisaalta Eniro voisi hakea ilmaisia suosiopisteitä sallimalla tarkasti valitut yleishyödylliset ilmoitukset..
- 27
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Suomen kaupallisin sivusto, joka tienaa maltaita myymällä ilmoituksia, joten siinä mielessä se on ymmärrettävää. Toisaalta Eniro voisi hakea ilmaisia suosiopisteitä sallimalla tarkasti valitut yleishyödylliset ilmoitukset..
ilmainen = hetken päästä maksullinen.
ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, että vuosikaupalla vääntäisi hommia ihan vaan hyvästä tahdosta? - Nyyperö
27 kirjoitti:
ilmainen = hetken päästä maksullinen.
ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, että vuosikaupalla vääntäisi hommia ihan vaan hyvästä tahdosta?Ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, ettei olisi kuullut vaikkapa GPL-lisenssin alla jaettavista ohjelmista.
- 29
Nyyperö kirjoitti:
Ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, ettei olisi kuullut vaikkapa GPL-lisenssin alla jaettavista ohjelmista.
tunge sä sun GSM -isenssis vaan sinne mistä septin täyte tulee.
- stormwindsim
Nyyperö kirjoitti:
Ei kai niin tyhmää väkeä ole missään, ettei olisi kuullut vaikkapa GPL-lisenssin alla jaettavista ohjelmista.
Moi
GPL ei ole ihan sopiva tähän tarkoitukseen, se sallii aivan liian paljon, mm. tuotteen puukottamisen, sekä käytön ihan mihin tahansa tarkoitukseen.
[Nyyperö] ilmainen = hetken päästä maksullinen.
Eihän kukaan pakota käyttämään ilmaista tuotetta? Tavoitteena on tulevaisuudessa parantaa konseptia ja myös luoda maksullisia, laajempia tuotteita. Näitä voi sitten ostaa tai jättää ostamatta :-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989