Hmm, tein aamiaista, munia ja pekonia.
HK:n Amerikan pekoni, ainesosat: ruotsalainen sianliha. Valmistusmaa: Puola
Tämä on sitä kansainvälistymistä..
kansainvälistymistä
2
476
Vastaukset
- Järkevä kansalainen
Vastaus on niinkin yksinkertainen: Mene peilin eteen ja katso kuka siellä on vastassa!
Niin kauan kun te kuluttajat juoksette sen halvimman perään, tehtaat tekee sen myös halvimmalla.
Heti kun Suomessa tuotettu, Suomessa jalostettu ym loppuu, niin olisitte jättäneet sen kiltisti kaupan hyllylle! Joka ainoa kuluttaja!
Se halpatuonti epämääräisistä maista olisi loppunut alkuunsa!
Ei se hullu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.!- minervä
laatikko
Maggi Mix Bolognese-kastike, jossa 400 g jauhelihaa
ja 500 g juuressosetta
purkki tomaattimurskaa
puoli kiloa perunoita
loraus kermaa
reilu desi vettä
kananmuna
suolaa
Mitkä näistä mielestänne ovat eineksiä? Mun mielestä toi kastikejauhe on jo vähän sama kuin kananmuna. Juuressose on ainakin eines, mutta onko näistä haittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722