Tuossa aiemmin olikin kommentointia yhdestä myynnissä olevasta 700:sta, niin tuli mieleen, että mitäs mieltä porukka on tästä paketista ilmoituksen perusteella:
http://www.nettivene.com/moottorivene/flipper/330035
mihin kannattaisi kiinnitää huomiota jos menen katsomaan?
Flipper 700
5
488
Vastaukset
- flipper 700
Näyttää olevan ok paketti, eli hinta/laatusuhde.
Itsellä samanlainen volvon koneella. - Mecruiseollapitää
Venehän on päällisin puolin suht helppo tarkastaa. Kun kyseessä on parikyt vuotta vanha kone, sitä pitää jo tarkemmin tarkastella. Voiko ajotunnit luotettavasti selvittää? Onko syksyisin huollettu, esim. ajettu glykolit läpi jne. Koneesta olisin eniten huolissani. Uuden laitto kuitenkin nostaa varmaan kympillä, mikäli vanha oston jälkeen leviää.
- ddsdsa
Kone veneessä on vanha, ei kai tuo ole raakavesijäähdytteinen? Koeajolla kannattaa käyttää kone lämpimäksi, kokeilla max tehoa, tsekata nestevuodot jne. Myyjä taatusti kertoo tunnollisista huolloista jnejne mutta jos mitään mustaa valkoisella ei ole, myyjän puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Joka tapauksessa koneremppaan tai uuden koneen hankintaan kannattaa varautua lähitulevaisuudessa, sillä silmällä ostat tuon veneen."Kone veneessä on vanha, ei kai tuo ole raakavesijäähdytteinen"
Yhdessäkään vanhassa Mercruiserin bensakoneessa ei ole ollut vakiona makeavesijäähdytystä. Ja jos se olisi lisävarusteena asennettu tuohon aloittajan linkittämään veneeseen, niin se olisi 99 % todennäköisyydellä mainittu ilmoituksessa.
puolin näyttää siltä että hemmo on pitänyt kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039