Onko tietoa, mistä saisi pääkaupunkiseudulta hankkia veneen rekistetitunnukset (siis ne veneeseen teipattavat) siten, että ne saa samantien mukaan?
Helsinki, Espoo ja Vantaa ok paikkoja!
veneen rekisteritunnukset heti mukaan?
8
542
Vastaukset
Etola myy irtokirjaimia/numeroita. Tai leikkaa kontaktimuovista
- 26
Mielestäni kuuluu joka rautakaupan valikoimaan. Kirjaimet ei vain löydy vene osastolta vain yleensä sieltä missä on postilaatikot, numerokyltit, yms.
- bååttivesille
Ahas!
Onko nuo siis aina irtokirjaimia?
Vai onko mahdollista saada sellaisia joissa numerot on yhdessä tarrassa? Luulin, että tuollaisia olisi ja niitä jotkut putiikit tekisi...
Valistakaa tietämätöntä :-) - tarrat tulostuttanut
bååttivesille kirjoitti:
Ahas!
Vai onko mahdollista saada sellaisia joissa numerot on yhdessä tarrassa? Luulin, että tuollaisia olisi ja niitä jotkut putiikit tekisi...
Valistakaa tietämätöntä :-)Hae vaikka googlella hakusanoja "mainosteippaukset" ja "tarratulosteet". Tarjontaa näyttää kyllä olevan. Sitten vain soitat ja kysyt, mistä saa tarrat odottaessa mukaan.
tarrat tulostuttanut kirjoitti:
Hae vaikka googlella hakusanoja "mainosteippaukset" ja "tarratulosteet". Tarjontaa näyttää kyllä olevan. Sitten vain soitat ja kysyt, mistä saa tarrat odottaessa mukaan.
Toimitusaika on yleensä pari päivää. Irtonumeroillakin saa tehtyä siistiä jälkeä kun käyttää malttia. Ja voithan aina kirjoittaa paksulla tussilla rekisterinumeron paperille jonka teippaat maalarinteipillä kiinni, ja teippaat sitten ne tilaamasi numerot heti kun ne valmistuvat, siis jos on kiire saada vene veteen. Tosin teippaaminen on sitten moninkertaisesti v-mäisempää veneen ollessa vedessä.
bååttivesille kirjoitti:
Ahas!
Valistakaa tietämätöntä :-)työmyyrät, Espoo
- helppoa
www.Brandfactory.fi tekee haluamasi tekstin / numerot ns. siirtokalvolle. Aluspaperi pois, tarra kiinni, päällipaperi pois ja numerot ovat ainakin toisiinsa nähden suorassa. Jopa veneeseenkin nähden jos olet sen soraan laittanut.
Hintaa arviolta n. 20 € / srj. Samoihin hintoihin menee Etolan tai rautakauppojen irtonumerot
Tekevät 3M:n materiaaleilla, joten skeidaan ei tarvitse tutustua.
Firma löytyy Espoon kivenlahden teollisuusalueelta länsiväylä vierestä.Muuten voin suositella ainakin Samiteippiä joka toimii Vantaalla, ja P-merkkiä Porvoosta, http://www.p-merkki.fi/ , ja siellä ainakin ymmäretään veneilijän tarpeet (ja myönteistä kokemusta on heistä paljon!).
P.S. Täällä ei saa mainostaa, joten minunkin mainokset poistuvat samalla kuin yllä oleva viesti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989