C-map NT ?

andersk

Löytyykön jostain/keneltä vielä C-map NT karttakortteja mustavalkoiseen Raytheon plotteriin - tarvitsen kortteja Hangosta itään

10

829

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rc520

Mulla olis varaplotterissa vähän ylimääräisenä hki-tallinna-kortti, jossa näkyy bärosund-emäsalo -alue. lienee jo lähes 10v vanha, mutta toimii. semmonen musta lättänä kortti.

• olisi kaikille mahdollisille ko. mallin 520 korteille, millä ehdolla luovut kortista

• rc520
        jrsj kirjoitti:

olisi kaikille mahdollisille ko. mallin 520 korteille, millä ehdolla luovut kortista

No tosta kortista voin luopua vaikkapa 50 eurolla, toki löytyy myös suomi-ruotsi -kortti, jossa näkyy etelässä aina Tammisaaren kohdalle ja pohjoisen rajaa en kokeillut - airistolla se näytti ainakin oikein hyvin, eli siitä vielä ylöspäin pitäisi riittää. saat tämänkin 50 eurolla jos kiinnostaa. Voin toki tarkistaa korttien koodit kun käyn veneellä, mutta se alue kai kiinnostaa enemmän..

jatketaan keskustelua vaikka sähköpostilla: nikke piste jalonen ät gmail piste com.

• TJ
        jrsj kirjoitti:

olisi kaikille mahdollisille ko. mallin 520 korteille, millä ehdolla luovut kortista

2 korttia jotka ovat olleet Raytheon RC425 mustavalkoplotterissa: Code: NE412XL X, KASKO TO AALAND 1 (APR 2002) ja Code: NE405XL X, GULF OF FINLAND (Jan 2002). Jos ostat molemmat niin hinta yhteensä 70,00 euroa.

• Raymarine
        TJ kirjoitti:

2 korttia jotka ovat olleet Raytheon RC425 mustavalkoplotterissa: Code: NE412XL X, KASKO TO AALAND 1 (APR 2002) ja Code: NE405XL X, GULF OF FINLAND (Jan 2002). Jos ostat molemmat niin hinta yhteensä 70,00 euroa.

Aikoinaan meikäläisen vanha Raytheon RC425 söi Navionicsin karttoja, koodisikin vaikuttavat Navionicsin omilta. Vaan olipa hyvä ja luotettava laite, toista kuin nämä nykyiset perusallit, jotka hajoavat ja sekoilevat vähän väliä!

• TJ kirjoitti:

olisivat, kuulostaa ihan kohtuulliselta.
        jouni piste juusola at 24 piste fi

• lahtis1986
        TJ kirjoitti:

voitko soittaa mulle tai laittaa tekstaria pikaisesti? olisin kiinnostunut tuosta ne412 kortista,tai vaikka molemmista jos pakko on. Mika 050-5473314L

• nådendal

Tervehdys!

Löytyykö joltakin karttaohjelmaa/korttia raymarin rc 425 karttablotteriin. Tuli ostettua tuollainen vm.2000 mallinen vene jossa tuo blotteri hanko-porvoo kartastolla. Tarvitsisin taasen turun saariston kartan, eli jos jollakulla ylimääräinen on voi tarjota sitä nroon 0500-803155/kaitsu. Jos joku taasen kaipaa tuota hanko-porvoo kartastoa tuollaiseen vanhempaan blotteriin saa sen minulta lunastaa todella huokeasti....

• Simppu

Ostan Raytheon RC 425 mustavalkoplotterin NE 412XL karttakortteja H:ngistä länteen ja Saaristomeri ylimääräisenä/vaihtarina NE 412XL kaskinen-Ahvenanmaa. soita 0400599006 Simo

• Kal2

Mulla löytyis kortti Raytheon RC425:een Kaarinasta itäänpäin ja näyttäis peittävän koko suomenlahden. Vaihdossa kelpaisi Turku/Saaristomeri. 0505400732 Kalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe