Hei! Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia Tatu Tarkasta ja millaisia, hyviä, huonoja...? Rintaimplanttien laittoa suunnittelen ja kirurgia mietin...
Tatu Tarkka
7
1533
Vastaukset
- 0988743y
hän on? Plastiikkakirurgi?
- 59v.
plastiikkakirusrgi,joka on erikoisen kiinnostunut kasvokirurgiasta.Minulle hän teki yläluomi-sekä
keskikasvojen kohotusleikkauksen ja hyvää jälkeä tuli.Hän toimii Tampereen ja Hämeenlinnan
Mehiläisissä,sekä Ihoakatemiassa. - mbw
59v. kirjoitti:
plastiikkakirusrgi,joka on erikoisen kiinnostunut kasvokirurgiasta.Minulle hän teki yläluomi-sekä
keskikasvojen kohotusleikkauksen ja hyvää jälkeä tuli.Hän toimii Tampereen ja Hämeenlinnan
Mehiläisissä,sekä Ihoakatemiassa.Tiedän Tatun ja voin kertoa, että erittäin tarkka ja hyvä lääkäri, ihan nimensä veroinen. :)
- jogltb
Suosittelen lämpimästi Tatua. Huippujälkeä tekee ja kauniita rintoja mm.. Leikannut mut kahdesti. Hieno mies!
- ykako
Onko kokemuksia nenäleikkauksesta Tatulla?
- ei enää tuijotuksia
käyty on ja hyvä tuli.entinen nenä kuin turkkilaisukolla ja nykyinen paljon sievempi ja sopusuhtaisempi.nenää lyhennettiin,kavennettiin ja madallettiin
- Anonyymi
On kokemusta yläluomileikkauksesta, joka epäonnistui. Olen menossa jo toiseen korjausleikkaukseen. Kalliiksi tulee näiden tuhojen korjaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709