Söin äsken juureskasvissose-porkkana keittoa. Se ei ollut ollenkaan pahaa. Nyt tahtoisin aloittaa seurustelun sen naisen kanssa, joka sitä teki. Voiko suhde vegaaniin onnistua, jos sillä on sellaisia hippiäiskavereita, jotka eivät tee muuta kuin maalailevat taivaanrantaa ja pehmoilevat ydinvoimakysymyksessä?
Tätä ennen olen luullut, että vegaanit ovat ihan hakoteillä ravintonsa suhteen, mutta on ihmeellistä kyllä tämä ruoka oli niin hyvää.
Vegaaninainen
2
605
Vastaukset
- ehkä se nainen
Kyllä se tosiaankin voi onnistua sinunkaltaisesi ihmisen kanssa, joka on valmis muuttamaan käsityksiään asioista niihin lähemmin tutustuttuaan. Arvelen, ettei ihan heti kuitenkaan, vaan sinä tarvitset hieman aikaa rakkautesi kypsyttelyssä ja asenteittesi uudelleenjärjestelyssä. Voisit aloittaa noista hippiäiskavereista, hengailla ja jutella niiden kanssa ja yrittää katsoa heitä ymmärtäväisin silmin. Jos niiden kanssa onnistut löytämään edes jotakin yhteistä, niin sitten näyttää hyvältä! Ja tuon ruuan suhteen myös kehottaisin odottamaan. Eihän tosimies pelkällä keitolla elä, vaan sinun täytyy kokeilla myös seitanpihvit, tofupaistokset, linssipihvit ja muut raskaammat herkut. Sen jälkeen sitten ...
- lilli-aprilli
sydämeen vatsan kautta. Mekö muka maalaaillaan taivaanrantaa...Me rakennetaan tulevaisuutta mahdollisille tuleville sukupolville. ettei tarvitse kuulla: kiitti v*****i , omista valinnoista, sitten jälkeen päin. Olen minäkin näin aamuyöstä varsinainen idealisti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699