Niin, toimin siis liikelentäjänä. Lennän lähinnä Airbus a 320 konetta. Olen myös juova alkoholisti. Erittäin usein lennän krapulassa ja joskus varmasti olen ollut hutikassakin. Lennolla käyn vc tiloissa ottamassa pikku paukkuja jos tulee kovaa tärinää käsiin. Toisaalta, automaattiohjauksella ne koneet lentää, ei se haittaa jos vähän humalassa on töissä.
Onkohan lentäjille omaa AA ryhmää. En viitsi mennä mihinkään köyhien käsidesin ja marinolin kittaajien kokoontumisiin. Eli kaipaan ryhmää meille vähän paremmille ihmisille.
Alkkis vaativassa ammatissa
30
1214
Vastaukset
- Perämies2
eikö lentoemot tuo sinulle kuppeja? Kantaahan ne teille ruuatkin.
Kyllä meille täällä Baltic Air´ille ainakin toimii näin. - AA
Sinähän voit sellaisen perustaa.
- yksityisautoilija
mutta suosittelen sinulle menoa bussikuskien aa ryhmään. Heilläkin on vaativa ammatti, jossa he kuljettavat suuria ihmisjoukkoja. Käsidesiä saat helpoiten sairaalalääkärien ja hoitsujen aa ryhmässä.
- ammattimies 1
itse olen lentokapteeni lennän jokapäivä lähibubista ulos seuraavana päivänä olen lääkäri tai tuomari mutta taas lennän ulos joskus saatan olla paloesimies joka nostaa penkistä 300 kiloa mutta ei se auta lennän taas ulos lippalakki pyörien missä vika ???
- SAS-Hans
on tutkittu lentäjien toimintakuntoa krapulassa 0-promillen tilassa, ja sisäinen lautakunta tuli siihen johtopäätökseen, että sopivassa humalassa lentäjän reaktio- ja keskittymiskyky on parempi.
Tämän vuoksi yhtiössämme lentäjä saa lennon aikanakin alkoholijuomia pyydettäessä.
Joskus on ollut vaikeuksia nousussa sekavan ja krapulaisen olotilan vuoksi. Laskeutumisista pitää huolen painovoima.
Itse olen usein pyytänyt työvuoroni aikana hyvää ruotsalaista Absolut-vodkaa, ja 6-10 annoksella olen aina saanut toimintakuntoni takaisin. ole AA-ryhmää lentäjille. Minäkin olen tavannut siellä siipensä polttaneita. Sinustakin on otettu video, silloin kun pelikaani viimeksi meni turbiiniin.
http://www.youtube.com/watch?v=Oq3jJtHAd1A- ydinfyysikko.
Minä vastaan ydinvoimaloiden turvallisuudesta. Olen huomannut, että noin 2 promillen humalassa toimintakykyni on parhaimmillaan ja turvallisuus on taattu.
- ?
ydinfyysikko. kirjoitti:
Minä vastaan ydinvoimaloiden turvallisuudesta. Olen huomannut, että noin 2 promillen humalassa toimintakykyni on parhaimmillaan ja turvallisuus on taattu.
Lopetitko nuoren lääkärin hommat?
- työ tön
? kirjoitti:
Lopetitko nuoren lääkärin hommat?
Toimin työttömänä ja juon kuin sieni. Silti pärjään hyvin valitsemallani tiellä.
- suun nistaja
työ tön kirjoitti:
Toimin työttömänä ja juon kuin sieni. Silti pärjään hyvin valitsemallani tiellä.
automaattiohjaus vai saatko käyttää omaa harkintaa valintatilanteissa?
- fingerporillinen
Englannista löytyy eliitti AA-klubeja ja varmaa muualtakin. Jos nyt vakavissasi olet ota virkavapaata ja menet sinne kuntoutumaan. Hmm eikö toinen lentäjä ole todellakaan huomannut alko-ongelmaasi??
- leena1956
Moi, jos lentelet airbussii tai mitä vaan konetyyppii, ja oot alkoholista riippuvainen...hae apua. Itse erään lentoyhtiön työntekijänä (maapalvelu) sain apuva :) työpaikan terkkarilta. Kuukauden "loma" tekee oikeesti hyvää tietyssä paikassa eikä kukaan sua arvostele. Tulee uudet eväät elämään. Ja myös hienot arvot. Ei mitään uskonnollista, vaan "itses kasvua" omilla ehdoilla.
- kysyjävaan
jäi vaivaamaan, mikä ero on likke- ja liikennelentäjällä
- Doku Denso
Lopeta se lentäminen hetkeks ja hoida itses kuntoon. Toisten ihmisten hengen vaarantaminen on saatanan vastuutonta ja ahnetta. Tosin samanlainen yli-ihmiselle tyypillinen asenne paistaa tosta sun "paremmat ihmiset" kelailusta. Sä putoot vielä korkeelta. Asiakkaiden vuoksi toivon, että vaan kuvainnollisesti. Olen meripäällystöä itse (evp, koska alkkis, jota hoidan vaihtelevalla menestyksellä), ja tiedän, kuinka tärkeää nöyrtyminen on lopetettaessa. Ajattele itses ihmisenä, älä lentäjänä. Tai kohta sä huomaat kittaavas käsidesiä. Tosin hyvä niin, koska jokainen käsidesin kittaaja on ihmisenä arvokkaampi, kun itsekäs kusipää, joka räjäyttää muutaman sata perheellistä ihmistä atomeiks. Ei se kallis viski ja kaluunat tee meidän sairaudesta sen kummallisempaa. Ihan näitä käsidesi- ja marinoliporukkaa en edes ole itseasiassa AA-ssa nähnytkään.
- Maroolofi
Tän on pakko olla provo. Ei siis sen takia etteikö lentäjäkin voisi olla juoppo, mutta tämä muuten vähän tuntuu liian provokatiiviselta.
- mieltä
minäkin
- mikkokkk
mieltä kirjoitti:
minäkin
joo, hyää provoa tämä kyllä oli.. ihan nauratti.
- Tissuttaja
Hyvä että keskityt siihen flight simulator 2004:jään tai x-versioon.
Mahtaako torni antaa sinulle lähtölupaa edes simulaattorissa :D - henkip.
teurastaja sopiva.
- terve vaan ja onnea
lentäjän tie. Oletko maassa, puussa vai ilmassa? Vaativassa ammatissa me muutkin juopot.
- näin on
On tutkittu, että useimmat ihmiset selviää vaativista tehtävistä humalassa. Tästä on paljon esimerkkejä mm. taiteilijoissa ja valtionjohdossa.
- pälvi kalju
näin on kirjoitti:
On tutkittu, että useimmat ihmiset selviää vaativista tehtävistä humalassa. Tästä on paljon esimerkkejä mm. taiteilijoissa ja valtionjohdossa.
Totta, eikös Kekkonenkin ollut aivan rapajuoppo?
- promille.
Humalatila tuo uusia ja hauskoja haasteita melkein mihin ammattiin tahansa!
- kontti.kuski
Ajelen satamassa konttilukkia. Siellä ylhäällä hytissä on leppoistaa tissutella päivän mittaan. Suosittelen lievästi juopoille.
- VekaViininmaistaja
kontti.kuski kirjoitti:
Ajelen satamassa konttilukkia. Siellä ylhäällä hytissä on leppoistaa tissutella päivän mittaan. Suosittelen lievästi juopoille.
Itse toimin maahantuojalla viininmaistajana ja täytyy sanoa kyllä, että aromit on välillä aika mielenkiintoisia kun on juuri ennen maistelua käynyt ottavassa konjakkihuikat taskumatista. Mutta eipä ole kukaan ainakaan vielä valittanut.
- jonka motti
hajosi jossain Tyyben meren yläpuolella.
- näin on
Juopot on lunkia sakkia ja hyviä työntekijöitä.
- juomari pro
On varsin yleistä, että lentäjissä on viinamäen miehiä. Hommahan on nykyään helppoa, senkun istuu ohjaamossa ja tissuttaa. Automatiikka hoitaa lentämisen.
- duurissa
olteko jo lentänyt hommastasi vai jatkatko
- lentäjä fly
En ole, jatkan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796