Mennessäni baariin tarjoilija tokaisi tilattuani annoksen: "ensimmäisen ottaa aina baarissa". Äänestäni lienee päättänyt. Hän pitää minua uskovaisena, vaikka olen vain sellaisen kodin kasvatti.. Olin juonut n.10 olutta aika nopeaan tahtiin.
Milloin olen humalassa?
8
237
Vastaukset
- juoppolakki
humalana, kun on 1 promille alkoholia veressä. Eräässä naisten juomista liittyvässä tutkimuksessa tapahtui näin. Toisaalta 10 olutta Isommallakin Miehellä parissa tunnissa on jo törkeä rattijuopumus(1,2prom.tai enemmän). Itselläni "mäyräkoira" ennen baariin menoa riittää lähemmäs kahteen promuun.
- nyt skarppasin
..vastausta. Selvästi humalassa olen. Selvinpäin en kirjoittaisi noin. Muutaman oluen otin, vähän terästin väkevämällä.
Tämän aloituksen voi poistaa halutessaan. - ei-uskovainen
nyt skarppasin kirjoitti:
..vastausta. Selvästi humalassa olen. Selvinpäin en kirjoittaisi noin. Muutaman oluen otin, vähän terästin väkevämällä.
Tämän aloituksen voi poistaa halutessaan...muu vastasi kysymykseeni. Olen siis humalassa!!
- totuus on
ei-uskovainen kirjoitti:
..muu vastasi kysymykseeni. Olen siis humalassa!!
Niin, olet ihan selkeesti alkoholisti!
jos pystyt makaamaan baarin lattialla pitämättä mistään kiinni."
- Dean Martin- tarjoilijana
muistan miten paljon tein vääryyttä ihmisille, kun he omasta mielestään eivät olleet kännissä, mutta minun mielestäni olivat. sori.
- joo-ojoo-o
Ravintola-alalla monille tulee alkkisongelma. Menevät omasta räkälästään töiden jälkeen yökerhoon. Ja muutenkin kun yötöissä, juovat aamuun asti ja nukkuvat päivän, sitten taas paariin...
Siksi kai ne niin monesti kärttysiä onkin, kun ovat kapakassa kankkusessa ite, eivätkä potkujen uhan takia uskalla juoda.
- äolj äjnh äkn ö-nk
Että sulla on kokolailla kovasti pohjia. Vissiin kiikunkaakun ettei ois ollut myymättä. Uskikset dokaa siinä kun muutkin, ei se kuulu tähän juttuun mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806