Tietämättäni (hölmöyttäni), tarkoitan tätä nettitikkua, lapussa lukee näin:
Etämyynnissä (esim internet ja puhelinmyynti) liittymäsopimukseen sisältyy kuluttjansuojalain etämyyntisäännösten mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus. Peruutamisoikeus päättyy ottaessasi liittymän käyttöön.
Eikö minulla nyt sitten olekaan palautamisoikeutta kun olen tässä pari päivää sitä testaillut ?
Tosin tämä lapun teksti näyttäisi koskevan vain puhelinta, mutta kun ei erikseen ole ehtoja nettitikun käytölle, niin oletan sen koskevan myös sitä.
Ostinko sian säkissä
Höl Mökö
2
282
Vastaukset
- ggfh6767
Liittyneekö liittymän laskutukseen siinä mielessä että kun otat sen käyttöön et voi perääntyä laskutuksesta, mutta palautusoikeus ei pitäisi lakata, kyllä niitä käytettyjäkin tuotteita palautetaan Anttilaan ihan joka päivä.
- Höl Mökö
Huomenna selviää lopullisesti kun soitan sinne, taidan palauttaa, jos ottavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699