eläke 39 v 4000e kk

saivartelija 55

Mitä pahaa olemme tehneet kun olemme saaneet ahneet ja häikäilemättömät pedot hoitamaan asioitamme.
No olemme tietysti itse nämä pedot valtaan äänestäneet.
39 vuotias kansan edustaja tahtoo lopettaa hommat ja jäädä kotiin, no mikäs on jäädessä kun kansanedustajat ovat itse itsellensä säätäneet sopeutumiseläkkeen eli tämä 39 v nainen saisi noin 4000e kk eläkettä jos vain jättäytyisi pois politiikasta eikä se ole paha että semmoinen että moinen mulkku sieltä poistuu vaan että joku kehtaa ottaa vastaan ko. korvauksen kun samaan aikaan huutaa eläkeiän nostamisesta koko kansalta. paitsi tietysti eduskunnalta. ..... potkikaa potkikaa kyllä se vielä takaisin tulee.

6

1441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateelliset parkuvat

Vaaleihin on kymmenen kuukautta. Voit äänestää sinne toisenlaisia ihmisiä tai vaikka asettua itse ehdolle.

• pahoin pettynyt

Samat pellet valitaan uudelleen, ei äänesty mitää auta. Koska politiko valitsee ehdokkaat.

• oma lehmä ojassa
        pahoin pettynyt kirjoitti:

Samat pellet valitaan uudelleen, ei äänesty mitää auta. Koska politiko valitsee ehdokkaat.

poliitikoilla, kansanedustajilla on valta laatia sellaisia lakeja ja säädöksiä joista hyötyvät itse. Itse ovat petanneet ja ajaneet etunsa ja eivät luovu helpolla. Katsotaan vain, niin eläke-etuudet pysyvät, sanokoon Niinistö mitä.

• hähähähähähäää

Niinistö laittoi lopun tälle "loppuelämän" kestävälle sopeuttamiseläkkeille. Tämän hallituskauden
      aikana ne LOPETETAAN ja hyvä niin.

• Ajatella

Tämänhän voisi ajatella (huumorimielessä) niinkin,että yhteiskunta on tyytyväinen ettei hän enää tule tekemään suurempia virheitä vaan pysyy pois päätöksenteosta.Hänelle siis maksetaan huippukorvaus ettei lisävahinkoa enää pääse syntymään.Logiikka tässä on sama,kuin työmarkkinoilla.Siis päällikkötason henkilölle maksetaan vastuun kantamisesta,mutta kun vastuu pitäisi kantaa vastuu siirtyy suorittajaportaalle.Näin näennäisesti vastuussa oleva vain kuittaa hyvän tilin tekemättä mitään asian eteen.Näin siis valtion ja kuntien vastuunkantaminen menee.Yksityisellä puolella pelisääntö on toisin kuten pitääkin olla.

• raivostus

Kreikan matalia eläkeikiä moitaan, mutta ei ne ole mitään Suomen eduskuntaan verrattuna. Miksi eduskunnasta pitää päästä aikaisemmin eläkkelle kuin muualta, ei miksikään. Tolkutonta korruptiota ja rikollisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe