luin nuita ala olevia kertomuksia oluen juonnista,kuulosti tutulta
minun avomies juo joka pv 3-6(joskus enemmäm) tölkkä pv kun tulee töistö olen kertonut mitä mieltä olen
luin nuita ala tekstejä oluen juonnista kuullosti täysin tutlta.
avomiehehni käy pv töissä ja kotiin tultuaan juo 2-6 tölkkiä olutta
olen kehottanut lopettamaan mutta ei...syitä on...raskas työpv,helle,pelit tv
hän aloittaa myös viikonlopun vieton juomalla runsaasti olutta jota jatkuu sunnuntaihin
asti.hän omasta mielestä ei ole alkoholisti mutta minun mielestä on,hänelle se olut on tärkeämpi kuin meidän suhde
olutta
jcx
4
180
Vastaukset
- Nuori lääkäri
Terveydelle optimi määrä on 17 annosta päivässä ja ehdoton maksimimäärä 24 annosta päivässä. Miehesi kulutus on näin ollen minimaalista.
pystyy annostelemaan, jos filmi katkeaa jo ennen kahtakymmentä ja herää kahden päivän päästä Tampereelta, kun on aloittanut Oivassa?
- Alanon on
provon vakavaan asiaan miehesi alkoholinkäytöstä. Toisen juomiseen et pysty vaikuttamaan. Hae itsellesi apua ja mielentyyneyttä vertaistuesta. ALANON on läheistensä juomisesta kärsivien yhteisö.
- piiiiiiiiiiiip
mikä tölkkä?? siis hä? oletko itsekin ottanut muutaman liikaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816