Uusi tietokone ja sähköpostiosoite ja tekisi mieli saada vanha tili takaisin käyttöön. Ei kai se mahdotonta ole, vaikka siltä tuntuu? Siis voiko samaa tiliä käyttää useammalta koneelta? Varmaan siellä on joku osoite mistä voi kysyä, mutta kun englanti on vähän heikkoa...
Vanha YouTube -tili
7
182
Vastaukset
- Ylva Wahlgusse
Voi käyttää samoin kuin sähköpostia. Siis sähköpostiosoitetta ei tarvitse vaihtaa sen takia että vaihdat koneen, sain tuon käsityksen kirjoituksestasi.
- asdfghjkslokijhg
Kun oli sähköposti alunperin elisan kautta, niin se on muuttunut väkisin, kun ei ole enää elisaa...
Tuskin tässä muuten ongelmaa olisi. asdfghjkslokijhg kirjoitti:
Kun oli sähköposti alunperin elisan kautta, niin se on muuttunut väkisin, kun ei ole enää elisaa...
Tuskin tässä muuten ongelmaa olisi.profiiliisi ja "muokkaat", eli vaihdat emailosoitteen.....eikös se näin menis?
- 111111111111k
ThreeMice kirjoitti:
profiiliisi ja "muokkaat", eli vaihdat emailosoitteen.....eikös se näin menis?
Voi olla että toimisi vanhalla elisan sähköpostiosoitteella joka ei ole enää käytössä, mutta kun mikään salasana ei kelpaa ja niihin kirjainhirvityksiin menee hermot, kun ei niitä tunnista pirukaan. Uudella sähköpostiosoitteella loin uuden tilin, mutta kun saisi sen vanhan takaisin. Noin kai se menisi, kun pääsisi vanhaa profiilia muuttamaan. Pitää kai kunnostaa vanha tietokone, että onnistuu...
- mää vaan
111111111111k kirjoitti:
Voi olla että toimisi vanhalla elisan sähköpostiosoitteella joka ei ole enää käytössä, mutta kun mikään salasana ei kelpaa ja niihin kirjainhirvityksiin menee hermot, kun ei niitä tunnista pirukaan. Uudella sähköpostiosoitteella loin uuden tilin, mutta kun saisi sen vanhan takaisin. Noin kai se menisi, kun pääsisi vanhaa profiilia muuttamaan. Pitää kai kunnostaa vanha tietokone, että onnistuu...
Onko vanhassa tietokoneessasi salasana tallennettu, vai miten se tähän auttaisi?
Kaiva nyt vaan niitä muistinystyröitä. Kyllä se vanha tili toimii jos salasanan muistaa oikein. Jos et ole pitkään aikaan käyttänyt, niin tarkista nyt että tili on edes olemassa. - sdfghjkjhg
mää vaan kirjoitti:
Onko vanhassa tietokoneessasi salasana tallennettu, vai miten se tähän auttaisi?
Kaiva nyt vaan niitä muistinystyröitä. Kyllä se vanha tili toimii jos salasanan muistaa oikein. Jos et ole pitkään aikaan käyttänyt, niin tarkista nyt että tili on edes olemassa.Olen sen "tilaajana". Täytyy tehdä vaikka kymmenen tiliä rinnakkain, kun on niin ovelat systeemit. Sellainen tuli kyllä mieleen, että jos avaisi uudestaan sähköpostin elisalle, niin saisi sinne sen salasanan. Taitaa vaan maksaa...
- edes
sdfghjkjhg kirjoitti:
Olen sen "tilaajana". Täytyy tehdä vaikka kymmenen tiliä rinnakkain, kun on niin ovelat systeemit. Sellainen tuli kyllä mieleen, että jos avaisi uudestaan sähköpostin elisalle, niin saisi sinne sen salasanan. Taitaa vaan maksaa...
ensin käyttää ketjussa samaa nimimerkkiä, URPO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826