Ensi talvena olisi tarkoitus lähteä muutamaksi viikoksi Agadiriin. Uskaltaisiko harkita asunnon vuokrausta esim. Homeawayn kautta? Aikaisemmin on tullut mentyä ruotsalaisen matkatoimiston kautta pakettimatkalle.
Olisiko kenelläkään samankaltaisia suunnitelmia, olisi mukava saada matkaseuraa.
talvella 2011 Agadiriin
Taru67
4
948
Vastaukset
- Kongur
Moi, Uskaltaa kyllä. Vielä paremmin jos yli 4 vk olisit niin vuokraisin sinulle kämpän
- marokkofriend
Paljonko maksaa kuukausivuokra? Minuakin kiinnostaa. Onko asunto kalustettu vai tyhjä?
agadir on aika turvallista paikka ja kalustetut kämppiä kyllä on. älä maksa ennen kuin saaput sinne jos lyödät kämpän.jos et ole lyötänyt vielä ilmoita ja mä voisin anta kontaktien s.postia ja puhelin numeroitakin.mä on itse asiassa sieltä kotoisin.
- Fainal
Hei, mulla samanlaisia suunnitelmia! Missä vaiheessa talvea ajattelit sinne lähteä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722