Adobe Photoshop 7.0, kielen vaihto?

shotopoppia

Tsauh,

ongelma ollu jo pidemmän aikaa eikä tunnu ratkasua löytyvän.
Latasin jonkun aikaa sitten levyltä tuon Adobe Photoshop seiskan, ja ensimmäinen reaktio oli iloinen. Kaikki valikot oli suomeksi!
Alkuhuuma hiipu äkkiä ku huomas että on aivan hemmetin vaikee käyttönen noin. Suomennoksista ei oikeen ota selvää..

Mitenkä mää nyt saan vaihdettua kielen englantiin?
Just äsken asensin koko pelin uudestaan, mutta ei ees missään välissä kysyny mille kielelle haluan. Ja ainoan kerran kun sitä kysyi, kysyi haluanko lukea millä kielellä käyttösopimuksen (ja tähänkin pistin varalta englannin kielen).

6

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PS, eikä siihen kieltä pysty muuttamaan, harmi!

• shotopoppia

se on sitte elettävä tällä kunnes paremman saan....!

• shotopoppia kirjoitti:

se on sitte elettävä tällä kunnes paremman saan....!

Tuo on niin vanha ohjelma, että ilmaiseksikin saa jo parempia. GIMP:iä suosittelen, saa englanniksi maksutta. Photoshop CS2:sta (9.0) vanhempia ei oikein kannata enää harrastaa.

• PHS 7
        M-Kar kirjoitti:

Tuo on niin vanha ohjelma, että ilmaiseksikin saa jo parempia. GIMP:iä suosittelen, saa englanniksi maksutta. Photoshop CS2:sta (9.0) vanhempia ei oikein kannata enää harrastaa.

No ei varmaan saa ! Olen käyttänyt Phs 7 vuosia koska kuvaan puoliammattimaisesti, Phs 7 on monipuolinen ja laaja kuvankäsittelysofta. Käytän samaan aikaan myös muita, esim CorelDraw softaa mutta Phs on paras !

• PHS 7 kirjoitti:

No ei varmaan saa ! Olen käyttänyt Phs 7 vuosia koska kuvaan puoliammattimaisesti, Phs 7 on monipuolinen ja laaja kuvankäsittelysofta. Käytän samaan aikaan myös muita, esim CorelDraw softaa mutta Phs on paras !

Ja GIMP on vielä monipuolisempi ja laajempi kuin vanhat Photoshopit ja se ei maksa mitään. Uudemmat Photoshopit sitten on helposti kehittyneempiä monissakin asioissa.

Katsos ei tullu sinulle varmaan mieleen se, että ohjelmistot kehittyvät kovaa vauhtia. Vaikka olisi kuinka kallis ammattiohjelmisto niin jossain kymmenessä vuodessa viimeistään ohjelmistot ovat kehittyneet niin, että ilmaiseksi saa jo parempaa.

Homma meneekin, että pitää osata arvioida mitä oikeastaan tarvitsee. Jos ei tarvitse mitään sellaista mikä maksaa nyt 1000€ niin ei kannata maksaa koska ohjelmistojen omaksuminen vie aikaa ja kannattaa opetella sen mitä saa vapaasti. Ohjelmistot kehittyy kuitenkin kokoajan ja maksullisella ohjelmistolla pitäisi tyypillisesti 4-8v välein laittaa rahaa tiskiin uudestaan kun muuten ilmaiset menee ohitse.

En sano, että Photoshop olisi huono, minusta se on hiton hyvä ohjelmisto, mutta nuo lähes 10v vanhat julkaisut vaan ovat jääneet jälkeen siitä mitä ilmaiseksikin saa.

• M-Kar kirjoitti:

Ja GIMP on vielä monipuolisempi ja laajempi kuin vanhat Photoshopit ja se ei maksa mitään. Uudemmat Photoshopit sitten on helposti kehittyneempiä monissakin asioissa.

Katsos ei tullu sinulle varmaan mieleen se, että ohjelmistot kehittyvät kovaa vauhtia. Vaikka olisi kuinka kallis ammattiohjelmisto niin jossain kymmenessä vuodessa viimeistään ohjelmistot ovat kehittyneet niin, että ilmaiseksi saa jo parempaa.

Homma meneekin, että pitää osata arvioida mitä oikeastaan tarvitsee. Jos ei tarvitse mitään sellaista mikä maksaa nyt 1000€ niin ei kannata maksaa koska ohjelmistojen omaksuminen vie aikaa ja kannattaa opetella sen mitä saa vapaasti. Ohjelmistot kehittyy kuitenkin kokoajan ja maksullisella ohjelmistolla pitäisi tyypillisesti 4-8v välein laittaa rahaa tiskiin uudestaan kun muuten ilmaiset menee ohitse.

En sano, että Photoshop olisi huono, minusta se on hiton hyvä ohjelmisto, mutta nuo lähes 10v vanhat julkaisut vaan ovat jääneet jälkeen siitä mitä ilmaiseksikin saa.

mennen tullen kaikki aikaisemmat ja myöhemmät Gimp'it, joten älä vaan missään ihmeessä ota tosissasi muita väitteitä. Totta on juuri niin kuin itse tuossa ylempänä sanoitkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe