Heips kaikki alkkikset,
Voiko ollta totta, että juo neljä pulloa (varmaan nyt puolilitrasia) kirkasta viinaa päivässä ja on hengissä. Se vaan tuntuu niin uskomattomalta.
Yksi alkkiskaveri oli joutunut haimatulehduksen takia hoitoon, eikä eka kerta -- nelikymppinen nainen. ja omien sanojensa mukaan oli juonu pari viikkoa tän määrän (neljä kossua) ja ylipäänsäkin tosi paljon.
Oon pitänyt itseäni ihan dokuna, kun juon yleesnä pari viinipullollista päivässä. Mut oon siis ihan amatööri?
Ei oo ollu mitään fyysisiä vaivoja tähän mennessä. Mut vittuttahan tää juominen henkisellä puolella pahasti..
neljä pullo kirkasta
14
2976
Vastaukset
- Hörhör..
putkensa ennätystä, ja senkin reilusti yläkanttiin.
Mistä umpikännissä ollut muistaisi tarkasti?
Tyhjät pullot voi laskea, mutta ajantaju ja kalenteri ovat hukassa.
Naapurin äijä vetelee yleensä viikon tai kahden putken ja kaksi puolikkaan pulloa kossua päivässä.
Huteraksi tulee aika nopeasti.
Toinen alan mies veti kaksi eurokossua päivässä, ja notkumaan alkoi sekin.
Jos kirkkaalla viinalla tarkoitti kossun tai vastaavien vahvuuksia, niin kyllä se kaksi litraa kirkasta päivässä ja kaksi viikkoa on tekemätön paikka niin, että jää vielä kertomaankin. - Eurokossumies
join suunnilleen kaksi eurokossua päivässä, vähän alle mellakkaa. Pari kuukautta meni, välillä kolme, neljä päivää piti helpottaa puolikkaasen.
Lopettelu oli vasta paskamaista, kesti yli viikon ennenkuin alkoi olla jossain kunnossa.
Jatkoin vielä kossu päivässä ja viikonloppuna päälle tonkka punkkua.
Onneksi tuli lopetettua, nyt on ollut mukava olla selvänä, jo yli kaksi vuotta. - ex juomari
Itse vedin ennen raitistumistani (syksy 2002) litran 96% pirtua päivittäin koko 2002 kesän. syksyllä kunto oli jo niin huono, että olin kuolla. Jotenkin sitten älysin lopettaa ja kestin parin viikon krapulan. Hakeuduin katkolle ja myöhemmin Kalliolaan hoitoon.
5 vuotta aivan raittiina ja sittemmin otan kännin pari kertaa vuodessa. Kohtuu siis onnistuu, on onnistunut kolmen vuoden ajan. Joidenkin mielestä on mahdotonta, vaan minulle ei. Ehkä en ollutkaan alkoholisti, vaan silloinen elämäntilanteeni juotatti??? Kaikki olikin päin v...ua, vaan ei enää.
En silti kehota ketään raitistunutta kokeilemaan juopottelua, erittäin harvalla se onnistuu....- känni jää päälle
Nyt taidat vähän liioitella..jos tuon 96% pirtulitran lantraa, niin yksinkertaisen laskutoimituksella siitä saa 2l 48%, 4l 24%, jne. ja kun vertaa 38% kossuun niin harvalla pää kestää putkettaa viikkotolkulla edes sitä kahta eurokossua/1,4l/vrk.
Ps. ja pirtu on aine josta tulee helvetin kipeeksi jo viikon huikkaamisella, kokemusta on. - ex juomari
känni jää päälle kirjoitti:
Nyt taidat vähän liioitella..jos tuon 96% pirtulitran lantraa, niin yksinkertaisen laskutoimituksella siitä saa 2l 48%, 4l 24%, jne. ja kun vertaa 38% kossuun niin harvalla pää kestää putkettaa viikkotolkulla edes sitä kahta eurokossua/1,4l/vrk.
Ps. ja pirtu on aine josta tulee helvetin kipeeksi jo viikon huikkaamisella, kokemusta on.Kesän verran vedin todellakin litran pirtupullon päivittäin ja OLIN TODELLA KIPEÄ, tunsin kuolevani! Yksi juttu, mikä varmaan vaikutti, olen iso, lähes kaksimetrinen äijä, painoa n. 150 kiloa. Tuossa kropassa ei ihan pienet määrät taida tuntua. Mitäpä minä tuossa liiottelisin ja miksi liiottelisin?
On se vaan hienoa elää tätä nykyistä, käytännössä raitista elämää. Sellaista tolkutonta juopon elämää en kaipaa enää.
EN!
- käytössä2
Mittari kertoo. Jos yli 2promillee niin yli asteikon.
Posti kiikuttaa tohon hintaan mittarin postilaatikkoon.
0.19% BAC Digital Breathalyzer Alcohol Tester with LCD Display
Price: $6.45
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11679~r.34774240 - 4+16
En voi auttaa, itse kun en koskaan ole ollut yhden päihteen mies. Mutta sen sanon että pysy erossa masennus lääkkeistä resilar yhdistelmästä, ne voi polttaa aivot lopullisesti.
- ressua nassuun
Tä, resilar antaa juuri hyvät olot, tulee kyllä sitten myös hirmuinen ripuli.
- 4+16
ressua nassuun kirjoitti:
Tä, resilar antaa juuri hyvät olot, tulee kyllä sitten myös hirmuinen ripuli.
Vedät jarrua etukäteen tahi erottelet mikstuurasi.
- khn -khn -kn -kn
Putkeen voi juoda ties kuinka monta kossua. Mutta ei kukaan pysy hengissä jos juo neljä pulloa kossua putkeen päivässä. Kyllä se on ihan varma alkoholimyrkytys, vaikka tissuttaisi sen 24 tuntia tuota määrää.
Vaan, jos kavereita, kello ja kalenterikin vähän epäselviä, voihan sitä ostaa neljä kossua päivässä. Mutta yksin niitä ei yksinkertaisesti voi juoda.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/49326-kylmia-faktoja-koskenkorva-pullosta - dokumenttidoku
doku, jos pitää juoda kaks pulloo viiniä joka päivä. Kato illalla peiliin ennen nukkumaan menoa ja aamulla sitten heti herättyäsi ja kysy itseltäsi ootko ihan normaali amatööri. Mahdatko käydä enää töissä päivisin?
- alkuperäinen ___
olen doku.. ei siitä ole mitään epäselvyyttä itselleni eikä varmasti läheisillekään. Lähinnä ajattelutti vain nuo määrät. Kuinka paljon siis pitää juoda, että saa haimatulehduksen. Tietysti se on yksilöllistä, mutta jotain suuruusluokkaa kaipaisin.
Yllätyksenä ehkä tulee, että teen kyllä töitä. Olen free lancer -toimittaja, joten aamuheräämisestä ei ole yleensä huolta. Kirjoittelen juttuja ja stilisoin muiden tekstejä henkeni pitimiksi keskivertopalkalla (n. 2800/kk). Pärjäisin paremmin tietysti ilman alkoholiongelmaa.
Olen niin tottunut ulkonäkööni, ettei se kummemmin kauhistuta aamuisin, joskaan ei ihastutakaan. Lähenen kuitenkin viittäkymppiä, joten eipä se ehkä ihastuttaisi muutenkaan. Normaalipainoinen edelleen ja aikoinaan olen ollut kauniskin eli aika tavallisen näköinen olen loppujen lopuksi vertaisryhmässäni.
Ihme ja kyllä näin on. Mutta juomishistoriani on verraten lyhyt. Oikeastaan vain viitisen vuotta tällaista rankempaa settiä ja kolmikymppiseksi asti olin käytännössä raitis. - dokumenttidoku
alkuperäinen ___ kirjoitti:
olen doku.. ei siitä ole mitään epäselvyyttä itselleni eikä varmasti läheisillekään. Lähinnä ajattelutti vain nuo määrät. Kuinka paljon siis pitää juoda, että saa haimatulehduksen. Tietysti se on yksilöllistä, mutta jotain suuruusluokkaa kaipaisin.
Yllätyksenä ehkä tulee, että teen kyllä töitä. Olen free lancer -toimittaja, joten aamuheräämisestä ei ole yleensä huolta. Kirjoittelen juttuja ja stilisoin muiden tekstejä henkeni pitimiksi keskivertopalkalla (n. 2800/kk). Pärjäisin paremmin tietysti ilman alkoholiongelmaa.
Olen niin tottunut ulkonäkööni, ettei se kummemmin kauhistuta aamuisin, joskaan ei ihastutakaan. Lähenen kuitenkin viittäkymppiä, joten eipä se ehkä ihastuttaisi muutenkaan. Normaalipainoinen edelleen ja aikoinaan olen ollut kauniskin eli aika tavallisen näköinen olen loppujen lopuksi vertaisryhmässäni.
Ihme ja kyllä näin on. Mutta juomishistoriani on verraten lyhyt. Oikeastaan vain viitisen vuotta tällaista rankempaa settiä ja kolmikymppiseksi asti olin käytännössä raitis.vastasit hiukan provosoivaan tekstiini. Tuo juomahistoriasi viittaa siihen, että sulla on mahdollisuus välttää haimatulehdus. Muutenkin sulla on tilastollisesti pitkä elämä edessäsi, joskin takanasikin.
Jatketaan päivä kerrallaan.
on jalkapallotermein sitä, että viheltääkö tuomari lisäaikaa matsiin vaiko eikö. Useammasta haimatulehduksesta selviäminen vastaa jo viiden minuutin lisäaikaa, eli on tosi harvinaista. Mutta aika on joka tapauksessa ihan kohta lopussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816