Valmistun vuoden päästä media-assistentiksi, ja minua kovasti kiinnostaisi mennä ulkomaille töihin. En vain tiedä onko se kuinka helppoa tai ollenkaan mahdollista? Eniten minua kiinnostaisi mennä USA:han töihin. Jos joku tietää miten media-assistentin papereilla pärjää ulkomailla niin kertokaa ihmeessä :) Kiitos jo etukäteen! :)
media-assistentin töitä ulkomailla?
1
798
Vastaukset
- misterhoney
Ystävältäni että olivat NY:ssä pitäneet parin kaverin kanssa graafisen suunnittelun yms. firmaa.
Asuivat toimistolla 24/7 ja tekivät töitä jatkuvalla syötöllä, periaatteella että kaikki ovesta sisääntulevat hoidetaan samantien.
Ihan vain neuvona, kun itsekin olen muutamaan maahan koettanut rantautua ja silloinkin minulla oli erittäin hyvät kontaktit ja lähtökohdat. Yrittäminen ulkomailla on aina noin 3krt hankalampaa kuin omalla kentällä.
Joten ennen kuin lähdet assarisi papereilla mihinkään, on syytä tehdä todella perusteellenin tiedustelu ja sitten kunnolliset sopimukset. Ymmärrät varmaan ylläolevan viestin perusteella, että kilpailu saattaa olla yllättävänkin kovaa. USA:an tarvitset työskentelulavan, ehkä olisi syytä ensin hankkia hieman kokemusta suomesta, suorittaa korkeampi AMK-tutkinto johon liittää ulkomaanharjoittelu ja sillä koettaa sisään johonkin firmaan, ennen kuin menee tekemään mitään suurempia tai harkitsemattomia liikkeitä suuntaan tai toiseen.
Tietenkin jos osaat noin oletusarvoisesti ottaa hyvin turpaasi ja asennetta löytyy kuten Armanilla, niin miksei. Kyllä elämäkin opettaa ja toiset oppii vain kantapään kautta, yleensä nuorena sitä on kuitenkin enemmän uhoa ja näyttämisen tarvetta kuin varsinaista taitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764