Moi!
Voiko Windowsin kansiosta poistaa vanhoja "$NtUninstallKB890046$" tiedostoja?
Niitä on kertynyt koneelle vuodesta 2006 melkoisen paljon. Lisäks ois tarjolla hieman erilaisia "$NtUninstallKB978695_WM9$" ja "$NtUninstallKB977165-v2$" tiedostoja..?
Onko mitään apuohjelmaa, joka tunnistais ylimääräiset, tarpeettomat tiedostot?
Entä voiko näistä poistaa jotain:
framework 2 service pack 2
framework 3 service pack 2
framework 3,5 SP 1
Internet Explorer 8:lle suojauspäivityksiä 12.6.2009--tähän päivään (käytän btw Mozillaa)
suojauspäityksiä Windows XP:lle 28.2.2008--tähän päivää
Siivouspäivä
5
205
Vastaukset
$Ntuninstall jne. Frameworkkeja voit poistaa vain jos et käytä niitä missään. Mutta minäpä en tiedä sinun ohjelmistasi että mitkä ohjelmasi niitä käyttävät, joten ei varmaan kannata poistaa. Anna päivitysten olla vaan paikallaan.
Näiden lisäksi, Windows XP SP3 pitäisi asentaa ellei sitä ole tehty. Itseasiassa varmista asia niin, että päivitä Windows Update mikäli vain onnistut ja sitten SP3 sisään, ja vasta sen jälkeen alat miettiä jotain siivoiluja.- Helena Oikosääri
Juu-u, tottakai kannattaa poistaa tietoturvapäivitykset ensimmäisenä, sitten korjauspäivitykset toisena jotta sais muutaman sata megaa lisää tilaa koneelle. Kannattaa kokeilla vaikka satunnaispoistoa eli menee sinne win32 kansioon ja deletoi kasan niitä .exe ja .dll -päätteisiä tiedostoja. Virustorjunta on täysin turha xp:ssä, niitä tulee ovista ja ikkunoista sisään oli virustorjuntaa tai ei. Poista se ja muista ottaa palomuuri pois päältä niin voit poistaa senkin turhana.
- Dusty Springfield
Kivaa sarkasmia, mutta tää palsta on otsikolla "Apua aloittelijalle".
Jos saat jotain kiksejä kun vittuilet apua pyytäville tuntemattomille netissä, niin:
KATO PEILIIN VITUN RAUKKA!
Kaikki siniset $NT- kansiot voi heittää roskakoriin.
Kansiossa $hf_mig$ on päivitysten asennusohjelmat, nekin voi poistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969