Haluaisin virtuaalisen hoitohevosen tai -ponin. En tosin halua massaponia tai ihkuheppaa, eli ei ihan "peruskilttiä" hummaa, joka seuraa tarhasta talliin ja ei tarvitse, kuin huuta ravi, niin polle lähtee liikkeelle. Ei millään pahalla, mutta olen täysin kyllästynyt tuollaisiin. Miettikää edes millaisen itse voisitte jopa haluta hoitsuksi... Kun kerran itsellänikin kokemusta on, toivoisin hieman eri vaihtoehtoja. Mutta minulla - kuten muillakin, on vaatimukset, joten tallin tulee olla:
- Valmis, siisti
- Aktiivinen ja toiminnallinen
- Ei 100 hevosta, kiitos!
- Hoitajia
- Mukava henkilökunta
Hoitsuksi taas toivoisin vaikeaa/hieman rennompaa hummaa, poni tai hevonen, ei arabi ym. massa. Mieluiten kuvallinen ja muutenkin tiedot kunnossa!
Vaativa hoitaja sinun tallillesi?!?
4
521
Vastaukset
- ida234
Hei!
Tallini on uusi ja toiminta on alihaalla mutta se hohtuu hoitajien puutteesta.
Tallilla on 10 hevosta ja 4 varsaa.
Hoitajia on kaksi aktiivista ja iks joka kiireiden vuoksi ei ole käynyt.
Kanassani tallin omistaa Flame.
Joten tule http://hopeatuuli.webs.com - Yay!
Heippa.Viestissäsi kyselit haastavaa hepoa. No minun talliltani semmoinen löytyy.Ei seuraa liian nöyrästi talliin.Haastava hoidettava,ja muutenkin Tempera menttinen tamma.Ratsastaessa ihan mukava,mutta esteitä mentäessä vaatii taitoa ja tahtoa hoitajalta hevonen on: Your Own Problem,ox "Jonna"
Tallini osoite: www.freewebs.com/kuunloiste
Toivottavasti käyt katsomassa :D- Jansku...
X kirjoitti:
MINULLA ON SINULLE JUURI
KÄYKÄÄ KATTOO, HOITAJA PULA
http://piitu.suntuubi.com/?cat=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690