Olisko kellää tietoa kaipaileeko joku mehiläiskasvattaja karannutta yhdyskuntaansa? Laihialla pörräilee yksi eksynyt parvi, joka on selvästi karkulainen. Jos tulee joku mieleen niin ilmoitelkaa. Olis kiva päästä siitä eroon tuolta meidän männystä... :/
karannut mehiläisparvi
5
648
Vastaukset
- Hunaja lähde
Vähän myöhässä tämä vastaus, toivottavasti on mehiläiset saatu talteen.
Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin mehiläisten hoitajaan, jotka tuota hunajaa tuottaa.
He varmaan tulevat noutamaan mehiläiset talteen.
Täällä Kokkolassa on ainakin yhden kerran ollut tuollainen mehiläisparvi keskustassa yhden myymälän räystäässä ja sen kävin joku mehiläishoitaja hakemassa pois.
En tiiä mitenkä mahtaa olla, että onko vapaana oleva parvi jonkun mehiläisen hoitajan omaisuutta, mutta kannattaa jollekin mehiläisten hoitajalle ilmottaa, niin he ainakin osaavat siitä eteenpäin.
Ei kannata mennä niitä häiritsemään, koska ne voivat pistää ja kun yksi pääsee pistämään, niin voi olla koko parvi kimpussa ja siinä voi henki lähteä, jos useita satoja mehiläisiä pääsee pistämään.
Kaustisella on ainakin Aappo Valo mehiläisten hoitaja: 0400766598- gabbagabbahey100
Karannut mehiläisparvi on lain mukaan talteenottajan omaisuutta. Eli sinne vain niitä keräilemään ken uskaltaa, itse en menisi :)
- KARKULAISET:!??
gabbagabbahey100 kirjoitti:
Karannut mehiläisparvi on lain mukaan talteenottajan omaisuutta. Eli sinne vain niitä keräilemään ken uskaltaa, itse en menisi :)
.
vielä karussa siellä
.
- mustakuhnuri
Ajelin eilen siitä ohi ja siellä ne vielä näytti riippuvan ihan siistinä ryppäänä, kantsis hakee talteen ken tarvittee!
- kfjgjgjgj
Ovat muovimehiläisiä niitä saa ostaa lelupuodista. Ihan oikean näkösiä, mutta käyppä pyydystämässä, ihmettelevät, kun hiippailet verkko nupissa männynjuurella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709