Miksei raittiit kelpaa naisille?

ei koskaan humalassa

Naiset aina jankuttavat siitä miten miehet on juoppoja mutta kappas kummaa, kun tarjolla olisi raitis mies, niin eipä kenellekään kelpaa!

18

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

taitaa olla muuta vikaa kannattaa katsoa peiliin.

• tarttuu aina matkaan milloin minkäkinlaisia lumppuja. Laatua saa vain selvin päin. Tsemppiä vain ja tasajyvällä kohti.

• tylsä=raitis

kuka haluaa tylsän miehen?

• 1renttu

Naiset rakastuvat renttuihin

• tissuttaja.

Raittiit miehet kelpaavat raittiille naisille ja päinvastoin?

• mikkokkk

kyllä raitis mies naisen löytää, jos vaan vähän jaksaa nähdä vaivaa asian eteen.

• don juan

Olen ollut raittiina jo vuosia, ja voin kertoa, että raittiina saa naisia ihan varmasti.

Kuvittele tilanne, jossa itse kiinnostut naisesta joka jossain vaiheessa kertoo sinulle, että hänellä ei enää esiinny virtsankarkailua lainkaan. Aiemmin hänellä oli jatkuvasti ongelmia sairautensa kanssa, housut olivat aina keltaiset ja haju aivan kamala, mutta nyt hän on päihittänyt ongelman. Ja juttu jatkuu samaa rataa.
      Uskonpa, että jos törmäät tuollaiseen virtsankarkailu-friikkiin, joka joka päivä muistaa sinulle siitä mainita, jätät hänet hyvin nopeasti.

Itse tiedän olevani alkoholisti, raitis alkoholisti, mutta en tosiaankaan tee siitä mitään numeroa.
      Isken selvinpäin naisen, ja jos siinä tiimellyksessä nainen jossain vaiheessa kysäisee, että mikset ota bisseä, kerron ohimennen olevani autolla tai että "olen jo sekaisin hänestä", ja se riittää minulle.

Luulenpa, että ongelmasi on jossain muualla kuin raittiudessasi.

• mikkokkk

"Itse tiedän olevani alkoholisti, raitis alkoholisti, mutta en tosiaankaan tee siitä mitään numeroa.
        Isken selvinpäin naisen, ja jos siinä tiimellyksessä nainen jossain vaiheessa kysäisee, että mikset ota bisseä, kerron ohimennen olevani autolla tai että "olen jo sekaisin hänestä", ja se riittää minulle.

Luulenpa, että ongelmasi on jossain muualla kuin raittiudessasi. "

jep, asiaa puhut. taitaa olla jokin myytti tuo, ettei naista saisi selvinpäin.

• .

Minusta "raitis" on jotenkin vanhahtava ja negatiivisia mielikuvia herättävä nimike, vaikka itsekin selvin päin elelevänä alkoholistina sitä itsestäni käytän. Ehkäpä seuraa hakiessaan kannattaa olla mainitsematta koko alkoholiasiaa sen kummemmin, jos ei erikseen kysytä... Ja kun alkoholinkäyttö jossain vaiheessa tulee puheeksi, voi vaikka sanoa lyhyesti lopettaneensa alkoholinkäytön, koska se ei sovi itselle.

Valtaosalle ihmisistä alkoholi ei ole ongelma eikä siksi elämää kovin merkittävä asia, joten heillä ei ole yleensä tarvetta kyselläkään asiaa sen kummemmin. Toisten alkoholinkäytöstä ovat usein kiinnostuneimpia he, joilla itselläänkin on alkoholiin jotenkin ongelmallinen suhde.

Onnea seuranhakuun!

• mikkokkk

"Toisten alkoholinkäytöstä ovat usein kiinnostuneimpia he, joilla itselläänkin on alkoholiin jotenkin ongelmallinen suhde. "

Totta. Sitten on tietysti niitäkin naisia, jotka haluavat miehen juovan samanlailla...

• she-ridan
        mikkokkk kirjoitti:

"Toisten alkoholinkäytöstä ovat usein kiinnostuneimpia he, joilla itselläänkin on alkoholiin jotenkin ongelmallinen suhde. "

Totta. Sitten on tietysti niitäkin naisia, jotka haluavat miehen juovan samanlailla...

yleensä kaikkein ahdasmielisin kyylä ja ns. raittiina raivo.

Jos ois kohtuukäyttäjä niin sepä oisikin jees =)

• Realistinen

Suomalaiset, siis suomalaiset naiset eivät välitä todellakaan yhtään alkoholia kohtuudella nauttivista miehistä. Näin oli jo 70-luvulla ja on edelleen, eli edelleenkin kapakoista lähtee suomalainen nainen vain riittävän kännisen miehen kainalossa jatkoille, selvinpäin tai kohtuujuoneen miehen on aina lähdettävä kotiin yksin. Näin on ollut Suomessa aina ja näin tulee olemaan.

Keski- ja Etelä-Eurooppalaiset naiset ovat toista maata, he arvostavat miehen hyviä käytöstapoja ja huomaavaisuutta naista kohtaan jne, miesten ryyppäämistä paheksutaan. Suomalaiset naiset katsovat miestä toisin, se eniten ryyppäävä ja rellestävä ja mekastava on se voimakkain ökysonni, jonka kanssa se suomalainen nainen haluaa pariutua. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan.

• mikkokkk

"selvinpäin tai kohtuujuoneen miehen on aina lähdettävä kotiin yksin. Näin on ollut Suomessa aina ja näin tulee olemaan. "

ja höpö höpö. itsekin olen selvinpäin monesti naisen löytänyt.

• naiset tykkää ja

ulkolaiset miehet täällä eivät juurikaan ryyppää ja vievät silti.

• Rotunainen..........

vähän aikaa sitten raittiin laatu-uroksen, eli kyllä kelpaavat :).

• yritys hyvä 10

olemme usimmiten niin tylsiä ja kunnollisia, että emme hurmaa naisia. Jostain se oikea sitten tupsahtaa kohdalle, juuri kun sitä vähiten odottaa.

• Asennejuttuja...

Luulen, että on paljon naisia, joille raitis kelpaa siinä missä kohtuukäyttäjäkin. Mutta entäpä sinä, miten suhtaudut sitten naisiin, jotka käyttävät kohtuullisesti ? Korostatko raittiuttasi liikaa, jolloin naiset säikähtää. Vaikkapa minä, olen ollut juopon kanssa naimisissa ja arvostan suuresti miestä, joka hallitsee viinan käyttönsä tai on kokonaan ilman. Itse käytän, mutta kohtuullisesti eikä minun ole pakko käyttää esimerkiksi viikottain. Joskus vain, sopivassa tilanteessa. Mutta se on varma, että jos ns raitis mies rupeaa rajoittamaan minun kohtuukäyttöäni, se voi tuoda ongelmia. Ei siksi, etteikö selvin päin ole ihan mukavaa, mutta siksi, että joskus ystävien kanssa voi olla tilanteita, joissa käytetään alkoholia. Toisaalta kunnioitan raitista seuraa, en katso tarpeelliseksi juoda edes saunasiideriä tai olutta.

Siis miten tuot asian esille, teetkö siitä numeron.. tai vaaditkö ihmisiltä ympärilläsi tietyn laista käytöstä ..
      Se on varmaan selvä, että nainen, joka käyttää alkoholia reippaammin, ei haluakaan raitista miestä, ei halua itselleen rajoittajaa. Teemme valintojamme omista lähtökohdistamme.

• Varsin vähän myös

A) Et anna sitä kuvaa, että alkoholi olisi jokin liiallinen ongelma ollut ja siksi olet raitis (ja kaksipiippuinen juttu onko kahden kuivilla olevan alkkiksen hyvä olla yhdessä...ok, ymmärretään yhteiset ongelmat ja niihin osaa suhtautua, mutta entä jos toinen sortuu...)

B) Et anna sitä kuvaa, että syyt ovat uskonnollisia (riippuen tietty piireistä, joista hakee seuraa)

C) Entinen alkkis saa olla toki, JOS ei asiaa tuo esille mitenkään korostetusti. Yksinkertaisesti jos tavikselle vähän/kohtuukäyttäjälle alat selittää jotain päivä kerrallaan juttuja, niin tuota noin... Renttuihin rakastutaan, mutta entiset rentut koetaan vähän liian ruutitynnyreinä

D) Terveydellinen syy nyt on aina hyväksyttävä, jos ei sitten katso "sairas tyyppi" -lasien läpi. -Mulla on syntymäheikko munuainen, en ole koskaan voinut juoda. Ok, mitä siinä sen enempää.

E) Et korosta raittiutta, vaikka syy nyt olisi vain ettet halua juoda. Ilman mitään sen kummempaa dramatiikkaa.

F) ET VARSINKAAN tykkää huonoa jos toinen osapuoli haluaa joskus ottaa. Orastavan suhteen saa hyvin äkkiä kiville jos alkaa heittää jotain "Mä en oikein tykkää, et sä juot nuo saunasiiderit, kun en mäkään ota...".

-Nuo karikot kun välttää niin mitä ongelmaa, jos muuten on sosiaalinen ja fiksu tyyppi sekä naisten mieleen. Tai edes sen yhden, jos elämänkumppanin haluaa eikä vain liihotella.

Se on stereotypia-ajattelu, että raittiissa on aina jotain vialla tai on ainakin joku pirun tylsä tyyppi. Kun osoitat, että et vain ota ja asia on taka-alalla oleva juttu joka kuuluu elämään mutta jokainen tavallaan eikä siitä sen enempää. Kun itse osoittaa omalla olemuksellaan ja käytöksellään vääräksi tuon vallalla olevan perusajattelun, niin kyllä sitä on paljon ihmisiä jotka hyvin mieluusti ottavat ihmisen joka ei ota. Jos nyt et ole mikään hilpeä hidalgo vaan istut kapakassa seuraa etsien nurkkapöydässä juoden näkyvästi yksinäsi jaffaa ja kahvia sen näköisenä että odotat jonkun tulevan pöytään istumaan etkä itsekään tee mitään aloitteita, niin varmasti siinä vähän paitsioon jääkin. Mutta se on jannusta kii huutaako tyttö hii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe