MUN KONEENI ASENNUKSEN SUORITTI AMMATTILAINEN, JOKA NYT HALLITSEE KONETTANI JA ASETUKSIANI
KAIKEN AIKAA.
Millaisia neuvoja, please!
Mikä on kutakuinkin kohtuuhinta koko koneen saattamiseksi sellaiseksi, että vain itse olen se "pääkäyttäjä"ja nämä vakoilijat päätyvät "tilille"?
Alkaa olla kärsivällisyys loppusuoralla.
huijariasentajat
10
851
Vastaukset
- juhakorkeapudas
No ei se sitten ollut mikään ammattilainen. Vie kone jollekin kunnon ammattilaiselle.
- pojn klnäjm jlm
En oikein saanut selvää, mistä kyse.
Mutta jos joku ulkopuolinen hallinnoi koettasik, ekana vaihdat salasanat. Ja tärkein on admin. Sitten siivoat kaikki tarpeettomat tiedostot koneeltasi ja siivoat sen. Kaikki tämä ilman nettiyhteyttä. Sitten päivität virustutkasi ja skannaat koko koneen.
Ei maksa mitään, mutta aikaa siinä vierähtää hetkonen.
En oikein usko, että se asentaja on kaapannut koneesi, luultavimmin sulle on puutteellisesta virusturvasta johtyen tullut jokin haittaohjelma koneellesi.- Minttua kehiin
Se tärkein unohtui sulta, eli myös etäkäyttö pois päältä.
Jos se asentajan oma nimi häiritsee avaa ohjauspaneelin ja vaihda käyttäjätilin nimeksi oma nimi.
- Mistä näitä...
Oli tosi iso vikatikki tehdä lisää avohoitopaikkoja.
Teet rikosilmoituksen vaikka. Itsekin voi sen koneen asentaa.
- ~puheille
Juuri äskettäin tuli kaveri tuollatavoin huijjatuksi. Huithapeli rupesi jo uhkailemaan, kun rikosilmoituksesta mainittiin. Eipä ihme, sillä ilmoitusta tehtäessä tuli esiin, että kaverini ei ollut hänen ainoa uhrinsa.
Eli tee ihmeessä rikosilmoitus, sillä tuollaiset törkyteot poliisit ottavat tosissaan ja haluavat rikolliset kuriin. - diipadaapa..
tuota ennenkö hankit sen foliohatun niin voisitko hieman vielä avata tätä juttua (ottaa poppareita ja hyvän asennon) Eli mistä tiedät että joku toinen hallinnoi sinun konetta? En yhtään nyt halua vähyksyä hätääsi mutta kerro ihmeessä meillekkin mitä on tapahtunut
- 21
Järjestelmä Etäasetukset Ruksi pois etäkäyttömahdollisuudesta.
Valvontatyökalut .. Palvelut Päätepalvelut - pois käytöstä
Palvelut Palvelin - pois käytöstä
Palvelut Puhelin - pois käytöstä (jos ei ip puhelinta)
Palvelut Älykortti - pois käytöstä
hmmh..varovaisuutta kuitenkin mutta nuo ovat turvallisia asetuksia pertti perusvistassa
jne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999