Eli olen tehnyt tälläisiä rullia silloin tällöin, suht nopea herkku:
1 prk tonnikalaa öljyssä, itse suosin lidlin oliiviöljyversiota
1 Iso rkl partaäijää tai lidlin kreikkalaista jogurttia
1 tl sinppia
Muutama pesty salaatin lehti
Eli tonnikalasta valutetaan öljy ja sitten tonnikala, partaäijä ja sinappi sekoitetaan hienoksi mössöksi haarukalla. Sitten vain otetaan mössöä haarukalla ja laitetaan salaatin lehteen ja rullataan rullaksi joka syödään samoin tein. Suht nopea ruoka jos ei ole aikaa valmistaa kummemmin mitään. Lisäksi tarveaineet ovat hyvin säilyviä, eli voi ottaa evääksikin.
Nopea VHH snack
öasdfö
2
2792
Vastaukset
- namiskaa
mukavalle safkalle,näin kuumaaan aikaan kun ei lämmintäruokaa tee mieli.Täytyy ehdottomasti kokeilla.
- fawf
Vähän samantyylinen mössö on herkkua, siihen tulee tonnikalan lisäksi Kruunumajoneesia, purjoa ja maustekurkkua. http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=47
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709