Suomalaiset makkaratuotteet

ala-arvoisia

Kukahan perkele on sen mausteseoksen takana, joka tekee kaikista makkaratuotteita samanmakuisia, eli paskan makuisia.

"sianliha, vesi, suola (1,7 %), silava, stabilointiaineet (E 1420, E 451, E 450, E 415), mausteet (mm. chili, cayenne, valkosipuli, sinapinsiemen, valkopippuri, inkivääri, paprika), sokeri, liivate, glukoosi, aromit (mm. muskottipähkinä, korianteri, kardemumma, kumina, neilikka), gluteeniton soijakastikejauhe (vehnä), arominvahvenne E 621, hapettumisenestoaineet (E 316, E 331, E 315), hiivauute, väri E 162, säilöntäaine E 250, happamuudensäätöaine E 330"

17

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä....

sianliha (26 %), naudanliha (25 %), broilerinliha (23 %), vesi, rypsiöljy, sokeri, suola (0,9 %), maltodekstriini, mausteet (mm. sinapinsiemen, korianteri, valkosipuli, chili, cayenne, paprika, juustokumina, kurkuma, inkivääri), tomaattipyre, stabilointiaineet (E 450, E 451, E 452), glukoosi, happamuudensäätöaineet (E 326, E 262, sitruunahappo), herneproteiini, hiivauute, soijakastikejauhe (vehnä), etikka, aromit (mm. valkopippuri), sakeuttamisaineet (ksantaanikumi, guarkumi), arominvahvenne E 621, hapettumisenestoaine E 316, väri sokerikulööri, emulgointiaine soijalesitiini, säilöntäaineet (E 202, E 211)

• mums-mums

luvut noudattelevat lähes tarkalleen suurimpien puolueiden kannatusosuuksia...

no, onhan sielläkin lehmiä,sikoja- ja kaikki vielä broilereitakin !!!!!!!!!!

• 22

Ok makkarassa lihapitoisuus on 1,5%.
        Siitä voi päätellä mitä paskaa myydään köyhille.

• Vekkulenkkiä vaan.

sieltä voi löytyä vaikka ruosteisia rautanauloja, kun niihin jauhetaan nykyisin koirat koppineen, niin kuin suljettu talousjärjestelmä vaatii, muuten ei ihmiset sairastu, eikä lääkintäbisnes pyöri.

• 22

Huomaa heti eron kun heittää saksalaista makkaraa naamaan ettämiksi helvetissä on koskaan tullut suomalaista jätemakkaraa syötyä.

• Hjalmar1

Ja kaikki etelä-euroopan taudit kaupan päälle!

• 23
        Hjalmar1 kirjoitti:

Ja kaikki etelä-euroopan taudit kaupan päälle!

Siinä on tuote joka on kyllästetty lisäaineilla antibiooteilla.
        Saksalaisessa makkarassa ei salmnonelloja ole. Jos et tiedä niin suomi on maa jossa elintarvikelaki on Eu:n löysimmistä, meinaa sitä että suomalaisiin tuotteisiin saa lisätä aineita mitä ei saksassa saa laittaa edes eläintenruokiin.

• sinappia päälle

maistuu makoiselta lihapatukat.

• Jjeeves

Onko kokoliha tosiaan liian kallista? Jauhelihaa voi saada jopa 5 euron kilohintaan, ja siihen voi sitten itse lisätä mitä pippureita lystää ynnä lihanhimoa lisääviä arominvahventeita ja hiivauutteita (joiden tarkoitus valmistuotteissa on lisätä ruuanHIMOA ja pistää ihmiset ostamaan LISÄÄ muoviin tai suoleen pumpattua lisäainemassaa), jos välttämättä haluaa. Jauheliha kypsyy nopeasti eikä tarvitse säilöntäaineita, kun sen popsii kuitenkin hetkessä suihinsa.

Kaikkeahan sitä myydään mutta kaikkea ei tarvitse ostaa. Makkaranhimo ei ole taikuutta: se on koukutusta makkaran ruokahalua lisääviin ainesosiin.

• yXpy

Natsimarketista saa hyviä makkaroita. Ja kaljaa.

• Lapplander

Jep, en ole syönyt "suomimakkaraa" enää vuosiin. Sakemanni osaa tehdä wurstinsa lihasta ja maukkaaksi.
        Saksalainen olutkin on puhdasta ilman lisäaineita.

• etenkin grillimakkar

sisältävät niin vähän lihaa ettei niitä missään muussa maassa voisi myydä nimikkeellä makkara, tai oikeesti sausace/wurst.

• Karjaan komea

Jos suomalaisia "makkaroita" myytäisiin Saksassa, niiden paikallinen nimike olisi "Scheisse".

• hörh

saat kunnon lihaa etkä mitään värjättyä jauhoa tai vesikinkkua.

• YökTube

tavaraa..millä voikin olla ,quacks

• 4

Luulen että sen mausteseoksen takana on naapurin musti tai mirri tai kenties anoppi.
      Lidlin makkarat ovat yllättävän laadukkaita sekä muutenkin yllättävän hyvän makuisia ruokia.

• hahahahahahaha

suomalainen makkara on antibittisyöpäporsaan persereikää ja aromivahvennetta. AROMIVAHVENNE, sitä kun laittaa niin maistuu suomalinen makkara enemmän antibioottisyöpäporsaan PERSEELLE.

ja kesko leikkaa ison siivun teidän rahoista pitämällä ruuan hinnat korkealla, ei s- ja k ryhmä kilpaile keskenään, daijut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe