Pikaista apua kaipaisin. Pyörä ei käy kaikilla sylintereillä kunnolla. 4. sylinteri toimii ja ei toimi. Tulpat vaihdettu, ei apua. Itse en ymmärrä mitään vehkeistä, eli rautalangasta vääntäkää, kiitos!
Honda CBR1100XX
5
1138
Vastaukset
Minulla oli kaasareissa hiekkaa. Ne puhistettiin ja nyt käy kunnolla.
- neuvo..
Osta Honda, voiman pesä. Korjaa sitä koko kesä. Sillä pääsee hankoon asti, kunhan työntää ahkerasti.
(Ps. Olisit ostanut BMW:n.) - totuustaasjulki
neuvo.. kirjoitti:
Osta Honda, voiman pesä. Korjaa sitä koko kesä. Sillä pääsee hankoon asti, kunhan työntää ahkerasti.
(Ps. Olisit ostanut BMW:n.)bemari on ukoille.. joten ihan sama tarviiko sitä huoltaa koskaan - se ei kulje, eikä ole edes tyyliä, jotta mitä väliä :)
honda on virikone, hyvä sellainen - erittäin luotettava mutta vaatii joo joskus huoltoa
- vari
En saanut haalittu tarpeeksi tietoa tästä pyörästä joten toteutat omalla vastuulla seuraavat testit.
Olisi helppo kokeilla onko kyseessä sähkö- vai polttoainevika. Seurailet 4. sylinterin tulpanjohtoa puolille asti. Oletan, että sinulla on kahdet puolat. Siltä puolalta mistä lähtee 4. sylinterin tulpanjohto, lähtee toinen tulpanjohto jonka pitäisi mennä 1. sylinterille.
Vanhemmissa vehkeissä tämän voi toteuttaa. Vaatii normaalit kaasuttimet, ruiskuvehkeillä tämä ei varmaankaan onnistu.
Vaihdat 1. sylinterin tulpanjohdon 4. sylinterin tulppaan ja 4. sylinterin tulpanjohdon 1. sylinterin tulppaan. Sytytys tulee samasta puolasta joten silloin kun 1. sylinteriin tulee kipinä, tulee myös 4. sylinteriin ns. hukkakipinä.
Jos vika siirtyi 4. sylinteriltä 1. sylinterille on kyseessä sähkövika. Eikä vikaa tarvitse etsiä kuin tulpanhatusta ja johdoista sillä puolahan oli sama molemmille pytyille. Jos taas vika säilyy 4. sylinterissä on vika polttoainepuolella tai itse tulpassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722