Pyhtään Kaunissaari

54+23

Heitettiin viikon kierros Porvoo,Kotka,Hamina akselilla. Täytyy sanoa että tuo pyhtään kaunissaari on kyllä paras saari ikinä! Palvelut pelaa, siistit laiturit,kauppa,netti,museo,hiekkarannat yms yms! Muutaman kerran olen käynnyt helsingin lähistöllä olevassa "kaunissaaressa" mutta siinä saaressa nimi kyllä hämää..

Suosittelen erittäin lämpimästi Pyhtään Kaunissaarta! PARATIISI!

7

1213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arcus-äijä

Meidänkin perhe kävi siellä v. 2005 paikkeilla vaikka täällä Turussa asustammekin.
      Mahtava paikka ja käytiin myös fillareilla siellä pohjoispuolen hiekkarannoilla uimassa.
      Kaikenkaikkiaan hienoa seutua, Ulko-Tammiossakin asti käytiin. Siellä oli huvittavaa,
      kun kännykkään tuli venäläisen operaattorin mainos/logo ! Silloin tiedettiin, että
      ollaan aika kaukana kotoa.... Sitten lähettiin Suursaaren vierestä Vergiin, mutta se
      on taas sitten toinen tarina....

• ei-lasiin-sylkijä

Kaunis saari, paljon katsottavaa, mutta kyllä se valitettavasti näyttää olevan myös kotkalaisten biletyspaikka. Lähdettiin ennen juhannusta pois kun ei kärsinyt katselle ja kuunnella. Pilasi muuten hienon kokonaisuuden, jäin saaristomuseossa käyntikin väliin. Sipoon Kaunissaaren Sikojen lahti oma lukunsa.
      Sääli, että pitää mennä dokaamaan hienoihin paikkoihin.

• JanneN68

Olemme kiertäneet Suomen saaristoa jo yli 30vuotta ja aina vaan se Pyhtään Kaunissaari on se paras paikka! Ainoastaan juhannuksen aikoihin ei kannata saarelle mennä jos haluaa olla rauhassa, silloin siellä on Kotkalaiset teinit ryyppäämässä. Elokuun lopulla saarella on muinaistulet tapahtuma, todella hyvä meininki ja kaiken kruunaa upea ilotulitus!

Tässä saaren sivut: http://www.kaunissaari.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=2

• TyrskyFin
        JanneN68 kirjoitti:

Olemme kiertäneet Suomen saaristoa jo yli 30vuotta ja aina vaan se Pyhtään Kaunissaari on se paras paikka! Ainoastaan juhannuksen aikoihin ei kannata saarelle mennä jos haluaa olla rauhassa, silloin siellä on Kotkalaiset teinit ryyppäämässä. Elokuun lopulla saarella on muinaistulet tapahtuma, todella hyvä meininki ja kaiken kruunaa upea ilotulitus!

Tässä saaren sivut: http://www.kaunissaari.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=2

Kamalsti sääskiä ja Kotkalaisia bilettäjiä vesibusseilla. Ei se nyt mikään luonnonrauhasta ja merellisistä maisemista kiinnostuneen paratiisi ole. Valitsen mieluummin Haapasaaren.

• dho45
        TyrskyFin kirjoitti:

Kamalsti sääskiä ja Kotkalaisia bilettäjiä vesibusseilla. Ei se nyt mikään luonnonrauhasta ja merellisistä maisemista kiinnostuneen paratiisi ole. Valitsen mieluummin Haapasaaren.

No Haapasaaressa on melko alkuperäinen kylä ja kauppa. Vieraille on laituri,vessa ja kioski. Yksi tie, jota voi kulkea edestakaisin. Saaren ranoille ei pääse, koska ne ovat pihoja, ainoa uimamahdollisuus on laiturissa veneestä.Ja saaresta ei ilmeisesti haluta tehdä veneily kohdetta.
        En minä Kaunissaarta kehu, olin ensimmäistä kertaa uudessa vierasvene laiturissa. On aika ahdas alue.
        Mutta on saaressa sentään metsää ja rantaa, joita voi vapasti kulkea ja pohjoispässä on hyvä uimaranta alue, huolimatta tukkien lastauksesta.

• dc
        TyrskyFin kirjoitti:

itsekkin lauantaina Kaunissaaressa, upea paikka taas kerran, ei ainakaan omiin silmiini osunut minkäänlaisia häiriötekijöitä, tuota saarta suosittelen lämpimästi kaikilla.

• Kotkalaiset hiivi suoraan tuurimoottorista kuppilaan tanssimaan.
        Vvsatamassa en ole örveltäjiä juuri nähnyt. Juhannuksena niitä on varmaan kaikkialla paitsi Helsingin keskustassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe