Hei!
Olen vm. -81 tyttö, joka opetteli lumilautailemaan reilu vuosi sitten. Naispuolisia laskukavereita vain tahtoo uupua, joten onko Tampereen alueella muita nais-immeisiä, jotka harrastaa lumilautailua tai laskettelua? Voitais porukalla tehdä reissuja lähirinteisiin ja esim. Sappeelle. Ikähaarukkaa jotakuinkin 24-34, mutta tuo ei ole niin justiinsa. Mitään temppuja tai trikkejä en osaa (vielä) tehdä, mutta after-skit on jo tuttuja ;) Käyn itse mm. Rukalla, Tahkolla ja Sappeella talvisin laskemassa, joten myös laskijat näistä paikoista, pistäkää viestiä tänne!
Uusi kausi tulossa, uusia laskukavereita?
Lumipompom
1
415
Vastaukset
- noana
Jos liikut jyväskylän suunnalla lähden mielelläni rinteeseen. -88, tänä vuonna alottanu ja laskuseuraa kaipaisin minäkin. Vois tulla tietysti Tampereellakin käymään. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690