Lähes jokaista koskettava..

Tämä aihe on tosella mielenkiintoinen ja saanut paljon kannanottoja.
Niinpä minäkin puran hiukan.. Mistä mahtaa johtua, että meidän talossa
ei kuulu juurikaan minkäänlaista ääntä naapureista. Olenko ainut, joka
saattaa vetää vessan ilta kymmenen jälkeen. Missä kaikki pienokaistenkin
ääntely? Onkohan heille laitettu teippiä suun ympärille ja kun määrävien
vanhempienkaan solvailua tai komentelua ei kuulu. Parvekkeiltakaan ei saavu
minkään moista ääntä tai epämiellyttäviä hajuja, vaikka kuinka olen yrittänyt
nuuskia. Olen myös käynyt ovien takana kuuntelemassa, että asuuko täälläkään
ketään. Joskus kuulen oven menevän kiinni ja vaikka minulla on mukava tv-tuoli
nykyään ulko-oveni edessä, en silti ehdi näkemään kuka siellä sattui liikkumaan..
Onko Talonmies ainoa, jonka sentään joskus kuulen ajavan nurmikkoamme?

3

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oleilla

Ole tyytyväinen ettei tarvitse kuunnella elefantti-askelia ja kolinaa kaiken yötä.Sinulla on hyvät oltavat,ehkäpä talo on niin hyvin äänieristetty,ettei kuulu mitään ja ihmiset ajattelevat muitakin kuin itseään joka on harvinaista.Sinulla on yörauha.

• myyrmäki

Ole vain onnellinen ettet kuule/välitä kuulla tai ehkä asut hyvin rakennetussa talossa sillä on asuntoja joissa kuuluu kaikki hiemankin isompi ääni kuin hiljainen puhe.. kännykkään puhe,tv-äänet,vessanveto kuuluu koko rapulle ,rapun ovien avaaminen&rapussa kulkeminen &ovien sulkeminen -rapussa puhuminen on sama kuin omassa asunnossa olisi joku ulkopuolinen puhumassa,kantapääkävelijät kuuluvat läpi talon eivät vain pystysuuntaisesti ,ym äänet ..flunssaisena tiedämme asiasta aivastelun ja yskän perusteella naapurissa.Juhliminen asunnossa on jo monen sadan asukkaan kärsimys-varsinkin kesäisin
      Tämänlainen kerrostalo elää "vain" elämäänsä jota kaikkien on "muka" elettävä kun rakeenteet ovat vanhanaikaisia,huonoja,ym eikä ole kenenkään kiinnostus/halu/vastuu parantaa näitä kun niistä koituu kustannuksia...
      Suosittelen huomiota kaipaaville..
      Kerro toki missä moinen rauha asumisessa?

• näin...

Muutin tähän kerrostallon, missä nyt asun vähän yli 2 vuotta sitten. Ensin ajattelin, että onpas täällä hyvät äänieristeet, kun mitään ääniä ei kuulu. Kun sitten olin vähän aikaa asunut, huomasinkin, että eihän asia ihan niin ollutkaan. Tämähän onkin surkea pahviseinäinen talo, missä kaikki äänet kuuluvat läpi. En tiedä, katsooko kukaan edes koskaan tv:tä tai käykö kukaan koskaan naapureiden luona kylässä, kun mitään ääniä ei kuulu. Puhe kuuluu kuitenkin aika ajoin läpi, kun joku puhuu kännykkään saa melkein kaikesta selvää. Kerran, kun siskoni oli kylässä, juttelimme ihan normaaliäänellä ja siskoni puhui kännykkäänsä, alkoi alakerrasta kuulua voi vittua, merkkinä siitä, että NORMAALI puhe HÄIRITSI jotakin niin suunattomasti. Kerran, kun tulin kotiin joskus 3 jälkeen iltapäivällä ja laitoin tietsikan päälle, kuului alakerrasta kova KARJAISU, taasko sinä aloitat sen, (siis minkä?).
      Kyllä taitaa olla todella HERMOHEIKKOA porukkaa tässäkin talossa asumassa. Eihän tänne viitsi ketään kylään tuoda, kun HULLUT naapurit saavat heti HERMOROMAHDUKSEN, kun jostain kuuluu ÄÄNIÄ. Voi elämä sentään tätä suomalaista kerrostaloasumista, mitään ei saa tehdä, edes normaalia elämää viettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1959
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe