Mulla niin palaa hermot ku uuden vuoden jälkeen lisättiin mainoksia. Mä en ees muista mitä olin katsomassa ku tulee joka 5-15 minuttia 5 min pituisia mainoksia.
Koko ohjelma pelkä mainosta!!! Onko mahdollista tehdä tälle asialle jotain?
Mä on ruvennu katsomaan netistä ohjelmia, tai sitten pistää Tv tauolle 20 minutiiksi ni sitten ku alat katsomaan leffa ja tulee mainos voit kelata eteenpäin.
MAINOKSET!!
4
313
Vastaukset
- älä usko mainosta
Nykyset mainokset on yhdellä sanalla sanoen -aivan surkeita- Jos mainokset olis edes hyviä, ne ei haittais niin paljon. Tosin viisaat tutkiat ovat tulleet sellaseen TULOKSEEN: et ÄRSYTTÄVÄ mainos jää hyvin mieleen ja sellasiahan nuo nykysin on. Muutama yksittäinen mainos on hyvä, mutta semmosia ei montaa päivässä tule.
Kaupallinen TV joutaa hittoon nykymuodossaan. Aikanaan, kun maikkari oli "vuokralla" ja ainut mainostaja telkkarissa oli nää pikkuset pätkät paljon paljon parempia, kun hintaa voitiin surutta ottaa. Nyt kilpailu on tiputtanut hinnat ja samalla tasokkuuden alas. Surkee mainos on halpa tehdä ja tekee tehtävänsä.
Osa mainoksista valehtelee päin näköö, siis nämä kemikaali mällit, joita naiset "tarvitsee". Osta tämä, tämä on 100% paittävä tai tämä on 100h haju suoja, poistaa kaikki rypyt. Tavara menee kaupaksi vaikka ei oikeesti tehoa ja kukaan nainen ei kehtaa myöntää, et 1000 e rasva pakkeli ei tehonnutkaan, kun se EHKÄ voi tehota jo huomenna tai ens vuonna. Osta, osta, osta...- mainoksennus
"Maksan heti extraa, jos mainokset lähtee hittoon "
Niitä kanavia jotka eivät pätki ohjelmia mainoksilla kutsutaan m_a_k_s_u_kanaviksi.
Maksamalla X euroa/kk saat ne kanavat näkymään.
tosissaan tuo että niitä mainoksia tulee ihan mielettömän usein. silleen ei häiritse kun useasti katson ohjelmani tallennettuna boksilta. jos niitä pirun mainoksia pitää joka toinen hetki pistää tulemaan niin olisi edes jotain tasamittaisia, vaikka 2min tai 3min niin saisi edes helposti kelattua niiden perkeleiden ohi. samat mainokset siellä pyörii monta viikkoa putkeen..
- Sagatsu
Hei, kertokaa mulle kuka laulaa uusimmassa sonera-mainoksessa? Oon todella yrittänyt selvittää mutta en ole saanut selville. Joku nuori nainen, Jonna Kosonen/Chisu?? Biisin nimi olis kans kiva... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826