onko nyt tosiaan niin että b-malli on jo loppunut liikkeistä sillä kun itse kävin kysymässä niin olivat ainakin siitä liikkeesstä loppunut?
A-link loppu
3
324
Vastaukset
- ratkon rotta
ainakin täältä pääkaupunkiseudun elisa-shopeteista on nuo A-linkin b-mallit jo loppuneet ja uusia kuulema tulee vasta loppu syksystä.
- konevitsa
Oulun elisa-shopit on aika erikoinen paikka sillä heillä ei ole edes ollutkaan b-mallia ja ei kuulema tule olemaankaan sillä he eivät tiedä mitään että 4G pitäisi tulla. tämä a-malli on kuulema täysin toimiva niin 3G kuin 4G yhteyteen kun se joskus sitten tulee. 4G tuki tulisi a-malliin vuonna 2013 jolloin 4G tulee yleiseen käyttöön.
- köh
konevitsa kirjoitti:
Oulun elisa-shopit on aika erikoinen paikka sillä heillä ei ole edes ollutkaan b-mallia ja ei kuulema tule olemaankaan sillä he eivät tiedä mitään että 4G pitäisi tulla. tämä a-malli on kuulema täysin toimiva niin 3G kuin 4G yhteyteen kun se joskus sitten tulee. 4G tuki tulisi a-malliin vuonna 2013 jolloin 4G tulee yleiseen käyttöön.
Miksi a-linkin sivulla ei puhuta mitään 4G tuesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745