Hei!!
Onko sinulla tiedossa juhlia, synttäreitä, häät, kihlajaiset, ristiäiset, tuparit tai vaikkapa babyshowerjuhlat? Kakkujen tekeminen ei kuitenkaan ole sinun mielipuuhaasi, mutta silti pitäisi semmoinen väsätä. Älä stressaa! Tilaa minulta edulliseen hintaan sinun toiveiden mukainen kakku! Teen fantasiakakkuja, hyydykekakkuja, suklaakakkuja..mitä vain mieleen juolahtaa ja paljon edullisemmin kuin esim. leipomot!!
Alan koulutusta minulla ei ole, vaan teet tätä harrastuspohjalta. Asun Vantaalla. Blogistani löydät kaikki teokseni. Otathan rohkeasti yhteyttä niin suunnitellaan yhdessä hulppea kakku juhliisi :) !!!
www.leipuritar.vuodatus.net
Kakkuja juhliin
leipuritarrr
0
496
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784