Koneen vieressä kaatui vesilasi ja vettä joutui myös koneen alle. Muuten kone on toiminut hyvin, mutta näppis on sekaisin. Hain kaupasta uuden (15 €) usb-näppäimistön ja poistin ohjauspaneelista läppärin oman näppiksen ajurit. Jostain syystä ne kuitenkin ponnahtavat aina sinne takaisin ja aiheuttavat koneen sekoilua.
Miten saisin koneen oman näppäimistön kokonaan pois toiminnasta?
Joo, uusi kone olis kiva, mutta näillä opiskelijan 300€ tuki 300€ laina asumislisä -tuloilla ei sellaisia juuri nyt ostella.
Niin ja kone on Acer Aspire, käyttis windows 7
Kiitos, jos jaksat jeesata!
Läppärin näppis sekaisin
2
447
Vastaukset
- juhakorkeapudas
siis kaatuiko sitä vetta koneen päälle vai viereen? Viereen kaatunut vesi tuskin sekoittaa näppäimistöä.
Voihan sen näppäimistön kaapeli irrottaa emolevyltä (atk huolto) ja tehdä näin toimintakyvyttömäksi tai sitten laittaa näppäimistö laitehallinnan kautta ei käytössä - tilaan. Poistaminen ei auta koska ajuri asentuu uudelleenkäynnistyksen jälkeen uudelleen. Laitehallinnassa poista näppäimistön ohjelmisto. Klikkaa oikealla ylhäällä kohtaa jossa on tietokoneen nimi ja sitten lisää vanha laite. Valitse kohta asenna laite luettelosta ja sitten kun kysytään cd-levyä paina peruuta. Jos laitehallinnassa tulee näkyviin tuntematon laite ja keltainen kolmio ohjelmat ei lataudu uudelleen käynnistettäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999