Onko jollakin käytössä sähköskootteri / sähkömopo joka hankittu apuajoneuvolta ?
Kiinnostaisi tietää onko pysynyt miten hyvin kunnossa ennenkuin tarvitsee huoltaa tai tullut jotain vikaa ?
Onko ollut näppärä käytössä ? Kenen kautta hankittu, itse vai esim. tk:n kautta ?
Harkinnassa on kaikkein pienin versio pienillä 4:llä pyörällä.
sähköskootterista
kulkuvälineeksi
1
875
Vastaukset
- -bertta-
Minulla on ollut keskussairaalan kautta käytössä kolme vuotta nelipyöräinen Mini Crosser, mittarissa 4200 km, eikä ole ollut mitään vikaa. Ajan ympäri vuoden, joka säällä ja välillä hiukan huonommissakin maastoissa. Joka vuosi tehty huolto, jossa ei ole löytynyt vikoja. Tää on kyllä aika jämäkkä joten ei tietoa kuinka kevyemmät versiot kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709