Poistin koneeltani (acer läppis noin vuoden vanha) vanhentuneen virusturvan (avast!) ja asensin uuden (Avira) Näiden jälkeen mikään selain ei ole päästänyt nettiin vaikka wlanin yhteys on erinomainen.
Olen monesti käynnistänyt koneen uudestaan. Siitäkään ei hyötyä.
Pyydän siis neuvoja teiltä viisaammilta. Oi, kertokaa.
Terveisin yksinäinen blondi rannalta.
Windows 7
8
188
Vastaukset
- av is
Poista avira ja pistä tilalle microsoftin security essentials.
- blondiiii
Tällä hetkellä koneessa ei ole virustorjuntaa ollenkaan. Silti ei selaimella pääse mihinkään.
- netti johto
blondiiii kirjoitti:
Tällä hetkellä koneessa ei ole virustorjuntaa ollenkaan. Silti ei selaimella pääse mihinkään.
Sitten vika ei ole mainitsemassasi virustorjunnassa, vaan luultavasti nettiasetuksissa. Tai pistä nettijohto koneeseen kiinni.
- blondiiii
netti johto kirjoitti:
Sitten vika ei ole mainitsemassasi virustorjunnassa, vaan luultavasti nettiasetuksissa. Tai pistä nettijohto koneeseen kiinni.
Ei auttanut sekään. Olen kokeillut myös mokkulaa. Se ei luo yhteyttä ollenkaan.
blondiiii kirjoitti:
Ei auttanut sekään. Olen kokeillut myös mokkulaa. Se ei luo yhteyttä ollenkaan.
Avaa ohjauspaneelista verkko- ja jakamiskeskus ja suorita sieltä kohta Määritä uusi yhteys tai verkko.
- blondiiii
veikkopit kirjoitti:
Avaa ohjauspaneelista verkko- ja jakamiskeskus ja suorita sieltä kohta Määritä uusi yhteys tai verkko.
Ei anna tehdä uutta yhteyttä. Palaa vaan siihen mikä on jo toiminnassa.
Onnistuinko poistamaan nyt jotain minkä olisi pitänyt jäädä? - nyt..
blondiiii kirjoitti:
Onnistuinko poistamaan nyt jotain minkä olisi pitänyt jäädä?jokin yhteys kun kerran tännekin kirjoittelet.
- !!!
blondiiii kirjoitti:
Onnistuinko poistamaan nyt jotain minkä olisi pitänyt jäädä?Järjestelmän palautus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969