Olen tällästä miettinyt että jos on täysin kuuro ettei kuule ulkoapäinpäin mitää ääntä mutta oman äänen kuulee?
Onko tavallista kuuroille että oma ääni kuuluu? Itse olen täysin kuuro, en kuule mitää ääntä mutta omman äänen kuulen.
Kysymys kuuroudesta?
----
1
788
Vastaukset
- kuurouden liittyviä
Jos täysin kuuro niin osa ei oikeasti kuule ääntä mitään vaan tuntea kyllä ihon läpi "tärinä" tai "rumpaa" kaikua tavalla.Kyseessä on umpikuuro eli kivikuuro kuten sanoin äsken syystä.Toinen juttu jos ei ole kivikuuro jolla pystyisi kuulemaan edes hiukan saattaa voi kuule ääntä vaikka kovemman ääntä.Siis tarkoitat että et kuule mitään ääntä vaan äänesi "puhua" kuulet vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774