Teen koulussa esitelmää lapsityövoimasta ja tarvitsisin tietää kirkon kannan lapsityövoimaan. Olen nyt joka paikasta etsinyt ja mistään ei ole löytynyt joten ajattelin kysyä täältä jos joku sattuisi tietämään. Olen lähes varma että kirkko suhtautuu kielteisesti tähän, mutta haluan siitä jonkun varmuuden että varmasti tiedän laittaa esitelmääni oikean vastauksen. Jos joku vain tietäisi niin olisi kiva jos kertoisi minulle. Kiitos jo etukäteen !
kirkon kanta lapsityövoimaan
nafnas
2
514
Vastaukset
- 666
Mäki tarviiin :'(
- 69696969
olehyvä vain !:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784