Suomalaiset "ystavat"

Kaveriko?

Joopa-joo, totesin vaan etta eipa ole apua ns. kavereista Espanjassa. Kateellisata ja rahanahnetta porukkaa, varsinkin kiinteistovalittaja jonka luulisi edes ajattelevan mainettaan. En kayta hanta enka suosittele kenellekaan!

5

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttolintu 44

Onko niin, että halusit
      1. käännöksiä,
      2. apua viranomaisien luona käyntiin, esim.NIE n:on hankintaa varten
      3. auton rekisteriin laittamista varten ym. ??
      Näitä ei kukaan kiinteistöjen välittäjä eikä kukaan muukaan voi ruveta tekemään -vielä ilmaiseksi-oman työnsä ohella. Tänä vuonna Kanarialle muuttaneena tiedämme, että niihin meni PALJON aikaa, päiväkausia.

Me teimme kaiken itse, virheineen päivineen. Kannattaa ottaa ensin sanakirjasta selvää, kuinka asia sanotaan, sitten vielä, mitä eri rivit takoittaa, esim. etunimi=nombre, sukunimi=apellido1, toinen sukunimi=apellido2 (johon merkitään vain apellido1, koska espanjalaisilla on usein 2 sukunimeä, esim. DIAZ ROMER...

Siis, älä tarjoa ystävyyttäsi, jos se tarkoittaa vain ihmisten hyväksikäyttöä, vaan vasta sitten, kun et enään ole haluamassa sitä etkä tätä.-Jos muuttaa ulkomaille, on jaksettava tehdä paljon ihan itse.

• Niinpa niin...

siita mista puhut! Asianomistaja kylla tietaa!

• Torreviejan asukas
        Niinpa niin... kirjoitti:

siita mista puhut! Asianomistaja kylla tietaa!

Jos et osaa asiaasi paremmin esittää,et voi vaatia vastauksia. Itserakkaus ja kaikkitietäväisyys kannattaa unohtaa. Vähän nöyryyttä ja ystävällisyyttä peliin.

• Ei veljiä,-ei sisari

tuli vain mieleeni, tarkkailen ympäristöä ja naapurissani asuu somaliperhe jotka kulkevat taxilla jonka yhteiskunta maksaa, miten ollakaan,-perhe tilaa aina taxin jota ajaa somalimies. Näin he auttavatg oman maan kansalaista. Virolaiset myös pitävät samalla lailla yhtä ja kertovat mistä saa halvalla ja mitä kannattaa yhteiskunnalta hakea. Kun suomalainen on samassa tilanteessa, ei hän kerro kenellekään jos saa jotain tai jos tarvii palveluita esim. Espanjassa, ottaa hän ne espanjalaiselta; -halvempaa ja ainakaan suomalainen "veli"
        ei siitä pääse hyötymään. NÄIN TOIMII SUOMALAINEN! -Maailman kateimmat ihmiset löytyy suomalaisista!

• anton_skytt_

saman olen huomannut, seläntakana useimmin puhuvat, sääliks käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60