Annan espanjan yksityistunteja pääkaupunkiseudulla.Olen syntynyt Kolumbiassa ja asunut Suomessa 2 vuotta.Puhun myös englantia ja tyydyttävästi suomea.
Soita ja kysy lisää :)
040 5103898
Espanjan yksityistunteja :)
2
689
Vastaukset
Hola!
Disculpa que te moleste con mi mensaje. También me dedico a las clases particulares de español, sin embargo no vivo en Finlandia, sino en Polonia (pero soy medio finlandés). Supongo que sigues interesado en dar clases de español puesto que tu anuncio sigue accesible. Sin embargo, si alguna vez tuvieses mucha gente interesada en recibir clases o no viven cerca de ti si quieres puedes darle a las personas interesadas mi e-mail para contactarme. Cobro las clases 12e/h.
correo: mail.roberto.b@gmail.com
Vives en la zona de Helsinki? Das solo clases presenciales o también por Skype (como yo, en caso de clientes finlandeses). Si sé de alguien que quiere clases presenciales les pondré en contacto contigo (a través de este mensaje por ejemplo).
Saludos!
Roberto (Roberto Blanco Raitasuo)- sorsa1
Paljonko maksaa yksi espanjan tunti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745