Kohta on edessä peli numero 8. ja ensimmäinen 3 pisteen voitto uupuu vieläkin. Vieläkö luetetaan siihen, että Berg, Plihal ja Birner palatessaan kääntävät kurssin. Seuraavaksi on vastassa Lukko, ei siis sieltä helpommasta päästä, tosin sellaista vastustajaa ei tepsille liigasta juuri nyt edes voi löytyä. Luotetaanko siihen, että nuo palaavat ovat heti edes täydessä pelikunnossa. Kärki on karannut jo 10 pisteen päähän ja suunta on alaspäin, 20 karkumatkaan jo sitten vaaditaankin voittaa 7 ottelua enemmän kuin kärkijoukkueet, siis enemmän, näiden muiden on samalla hävittävä, kun Tepsillä on huikea voittoputki, Tepsillä jolla ei ole vielä yhtään puhdasta voittoa. Vieläkö luotetaan uuteen ihmeeseen, vai joko toimitaan.
Vieläkö odotellaan
7
209
Vastaukset
- Åboy
Tepsillä on 7 ottelusta jo huimat 3 pistettä. Se tekee Ojalan laskuopin mukaan 0,43 pistettä per ottelu. Olikos niitä tämän kauden otteluita 60? Jos oli niin tasaisen vauhdin taulukolla ollaan keväällä jo 25 pisteen paikkeilla. Ei yhtään hassummin, tapparalla on tässä vaiheessa 14 pistettä. Joten no hätä.
- nm,n-n
Ari Vuori ulos!
- blondi_tku
olet perskärpänen joka ei ole koskaan saanut naista ei kukaan sua usko oikeaksi åboyksi
- on se aito Åboy
blondi_tku kirjoitti:
olet perskärpänen joka ei ole koskaan saanut naista ei kukaan sua usko oikeaksi åboyksi
ja sinä vain halpa heterokopio aiheesta ?
- pyörivät...
blondi_tku kirjoitti:
paskan ympärillä... jos minä olen kärpänen, niin sinä olet se paska!
- tgerg
pyörivät... kirjoitti:
paskan ympärillä... jos minä olen kärpänen, niin sinä olet se paska!
Sano kaska..
- sama...
tgerg kirjoitti:
Sano kaska..
...suomeksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712