kaunis nainen on yksinäinen.miesten vähän (aliarvioitukin)harva mies puhuu kauniille naiselle.paitsi ne kaikkein eniten humalassa olevat ynm.harva mies hakee tanssimaan!tiedättekö että ihan kaikessa kauneudessa"laitan itseni,tuoksun hajuvedeltä"pukeudun ynm:koska olen epävarma ja ujokin..mutta yksinäinen.miksi ette puhu?
kaunis-nainen!
35
5822
Vastaukset
- ...
Älä muuta viserrä.. Vähän sama olo täällä. Miksi? Jotkut sanoo että kaunis ja viisas on mahdoton yhdistelmä, joten meitä pidetään idiootteina kai sitten.
- zzz
älkää surko, koska kaikki kauniit aina pelastetaan!
- Mies 39
zzz kirjoitti:
älkää surko, koska kaikki kauniit aina pelastetaan!
Jahtasin nuorempana kauniita naisia ja seurustelinkin joidenkin kanssa, kunnes kantapään kautta opin saman kylmän totuuden jonka jokainen älykäs mies oppii ennemmin tai myöhemmin. Kaunis nainen pitää aina itseään jotenkin erityisenä joka ansaitsee jotain parempaa kuin muut. Kauniin naisen rakkaus tulee ostaa joka päivä uudestaan, kaunis nainen ei rakasta, eikä osoita rakkautta, vaan sallii itseään rakastettavan. Kaunis nainen on aina hiukan ärtynyt koska jossakin muualla hän saisi enemmän. Kaunis nainen ei rakastele vaan antaa sinun armosta nauttia hetken läheisyydestään ja odottaa sinun olevan kiitollinen. Kauniin naisen mielestä miehessä on aina jotakin vikaa. Valitettavasti kauniit naiset ovat luonne vikaisia. Olen avioliitossa ns. tavallisen näköisen, ihanan naisen kanssa, liittomme on täydellinen. Suosittelen samaa ratkaisua muillekin. Kauniit naiset ovat yhden illan juttuja varten, tavalliset avioliittoa, jos ette usko, kysykää mummulta tai vaarilta:-)
- puutarhuri
Mies 39 kirjoitti:
Jahtasin nuorempana kauniita naisia ja seurustelinkin joidenkin kanssa, kunnes kantapään kautta opin saman kylmän totuuden jonka jokainen älykäs mies oppii ennemmin tai myöhemmin. Kaunis nainen pitää aina itseään jotenkin erityisenä joka ansaitsee jotain parempaa kuin muut. Kauniin naisen rakkaus tulee ostaa joka päivä uudestaan, kaunis nainen ei rakasta, eikä osoita rakkautta, vaan sallii itseään rakastettavan. Kaunis nainen on aina hiukan ärtynyt koska jossakin muualla hän saisi enemmän. Kaunis nainen ei rakastele vaan antaa sinun armosta nauttia hetken läheisyydestään ja odottaa sinun olevan kiitollinen. Kauniin naisen mielestä miehessä on aina jotakin vikaa. Valitettavasti kauniit naiset ovat luonne vikaisia. Olen avioliitossa ns. tavallisen näköisen, ihanan naisen kanssa, liittomme on täydellinen. Suosittelen samaa ratkaisua muillekin. Kauniit naiset ovat yhden illan juttuja varten, tavalliset avioliittoa, jos ette usko, kysykää mummulta tai vaarilta:-)
Onpa järkyttävää luettavaa. Eiköhän miesten pitäisi ensin uudistaa ajatteluaan, jotta saisivat kontaktin naiseen.
Onko ongelma enemmänkin siinä, että kauniin naisen ympärillä pyörii juuri tällaisia jahtaavia miehiä. Voipa olla, että kaunis nainen haaveilee tavallisesta miehestä ja tavallisesta kotielämästä lasten ja miehen kanssa. Mukavista hetkistä ystävien seurassa.
Koska tällaiset pinnalliset jahtaavat miehet aiheuttavat paljon ongelmia, ei varmaan ole ihme että kaunis nainen ei ole valmis helposti suhteeseen, kuin voi ns. tavallinen nainen mutkattomammin olla. Eikö ole parempikin, ettei nainen suostu yhden illan juttuihin, jos kaipaa vakituista suhdetta. Oletteko koskaan ajatelleet, että kauniilla naisellakin saattaa olla arvot, joiden mukaan elää.
Kauniin naisen elämä on myös suurennuslasin alla elämistä. Toiset onnekkaat pääsevät helpommalla.
Kaunis nainen voi myös vetää puoleensa miehiä, jotka voivat levennellä naiskokemuksillaan.
Elämä ei ole musta-valkoista ja on väärin tyypittää naiset tai miehet tällaisiin lokeroihin. Se on kuin kuolemantuomio.
Antakaa kaikkien kukkien kukkia! - ...ihminen.....
Mies 39 kirjoitti:
Johan oli 39 miehellä ajatusmaailma....eiköhän kyse ollut ihan jostain muusta kuin naisen kauneuden aikaansaamasta itseinhostasi. Mietihän itsekin sanojasi niin huomaat varmasti asian kallistuvan tosiaan ihan sinun omaan riittämättömyydentunteeseesi.
Ja ota myös huomioon jos seurustelusi ja mahdollinen rakkautesi kohdistui lähinnä naisen ulkokuoreen, siis siihen kauneuteen, niin ei ole mikään ihme jos nainen kokee olevansa jotain parempaa vailla, koska kaunis nainenkin haluaa, että häntä itseään rakastetaan eikä sitä kaunista ulkokuorta, joka sen ehkä vieläkin kauniimman kattaa... - monsteri
Mies 39 kirjoitti:
Onko minulla sitten vika siinä, että pidän itseäni rumana, vaikka muut väittää kauniiksi?siksikö minua pidetään niin ihanana ihmisenä, kun en luule itsestäni mitään?
- Mies 39
...ihminen..... kirjoitti:
Johan oli 39 miehellä ajatusmaailma....eiköhän kyse ollut ihan jostain muusta kuin naisen kauneuden aikaansaamasta itseinhostasi. Mietihän itsekin sanojasi niin huomaat varmasti asian kallistuvan tosiaan ihan sinun omaan riittämättömyydentunteeseesi.
Ja ota myös huomioon jos seurustelusi ja mahdollinen rakkautesi kohdistui lähinnä naisen ulkokuoreen, siis siihen kauneuteen, niin ei ole mikään ihme jos nainen kokee olevansa jotain parempaa vailla, koska kaunis nainenkin haluaa, että häntä itseään rakastetaan eikä sitä kaunista ulkokuorta, joka sen ehkä vieläkin kauniimman kattaa...Riittämättömyyden tunteesta ei ole kysymys. Halusin kertoa totuuden kun sitä kerran kysyttiin. En tosiaankaan ole ainoa ns. kunnon mies joka näin ajattelee. Aäkää kysykö jos ette halua rehellistä vastausta.
- Ikisinkkumies
Tuskin monetkaa hyvän näköiset mitenkään noteraa tämmösen näköistä isonkokoista ja rumaa nallukkaa.
- tolla asenteella
jos esiinnyt noin niin en ainakaan minä kaipaa itsesäälistä seuralaista,muuten kyllä seurustelen,jos ihan realistisia ollaan, hemmetin ruman ison ja lihavan miehen kanssa, ja olen onnellinen :)
- yksinäinen myös
Puhuit asiaa.
Onko naisen vika, jos on syntynyt sellaiseksi kuin on.
Jos tehdään kauneusleikkauksia, niin voitaisiinko tehdä myös rumuusleikkauksia, koska alkaa tuntua että itse ainakin tarvitsen sitä. Vaikka itse en itseäni kauniina pidä, enkä tiedä auttaisiko se, koska olen vaan niin iloinen ja hymyilevä luonteeltani.
Mitä sille voi tehdä, että tositarkoituksella olevat miehet tulisivat juttelemaan? Kaipaan mukavaa juttuseuraa, mukavia yhteisiä asioita. Jos jokin kolahtaa niin sitten muuta. - ehkä...
teistä "haisee epätoivo"?!? Tuskin kauneus sitä piilottaa...
- erikoisen näköinen
No itse koen näin. Olen ns. erikoisen näköinen eli suoraansanottuna rumanpuoleinen. Olen huomannut, että kauniit just vetääkin miehiä kuin miehiä puoleensa, ehkä ne just on näitä juntti miehiä joita ei toivoisi. Olen toivonut, että saisi olla edes tavallisen näköinen, se edes auttaisi miehen saannissa. Luonteelta olen ihan fiksu ja kiva. Miesten katseet silti harhailee aina niiden paikan kaunottarien puoleen. Joten ongelmia on tälläkin saralla.
- Kyoshiro
En minä muista tiedä, mutta itse kun ihastun vähänkään kauniimpaan naiseen, niin ei sitä uskalla ujouttaan edes yrittää. Vaikka kuinka järkeilisi ja yrittäisi tsempata itseään, niin silti tulee aina se ajatus: 'Ei mulla oo mitään mahdollisuuksia...' tai sitten se on kumminkin jo varattu.
- nasse
jep noinhan se oikeasti menee...jos näkee baarissa jonku nätin tytsyn niin heti ajattelee että sillä on miehiä ympärillä n-kappaletta muutenki ja en pysty tarjoamaan mitään uutta. ja kuin myös olen tod.ujo joten jätän homman sikseen. ja kylläpä niillä yleensä se jätkäkaveriki siihen viereen on illanpäälle ilmestynyt.
täytys varmaa kroppaaki saada kesäkuntoon niin vois ehkä sitte saada enemmänki sitä itseluottamusta. sillä ulkonäöllä on kuitenki väliä. - CountryMan
Jos mäki nään kauniin ja kivan tuntusen tytön nii en uskalla ees yrittääkkään ku heti tulee ekana ajatus: "En mä oo noin kauniin tytön arvonen" tai "Mitä se mussa näkis muka"
Eli itsetuntoa pitäs jostain ostaa jos haluis kauniille naisille joskus puhua. - Lilli
CountryMan kirjoitti:
Jos mäki nään kauniin ja kivan tuntusen tytön nii en uskalla ees yrittääkkään ku heti tulee ekana ajatus: "En mä oo noin kauniin tytön arvonen" tai "Mitä se mussa näkis muka"
Eli itsetuntoa pitäs jostain ostaa jos haluis kauniille naisille joskus puhua.Asia ei todellakaan ole noin, ainakaan aina.Ei kannata yleistää.Monet kauniit naiset eivät arvostele miestä ulkonäöltä.Sitäpaitsi joillakin kauniilla naisilla voi olla hyvinkin huono itsetunto,esimerkiksi minulla.vaikka se voi kuullostaakkin oudolta.Kauniitkin naiset voivat olla ujoja ja siksi tuntua kylmiltä.Älkää hyvät miehet yleistäkö vaan menkää kokeilemaan,rohkeasti!
En tiedä olenko itse sitten jokin poikkeus,ehkä kuulun siihen 1% joka on kaunis mutta ei kana.
Ja muistakaa että kauneus on katsojan silmissä! - phoenix82
..mies pääse edes lähelle kun siinä on niitä vonkaajia ympärillä kahdessa rivissä. Siitä jos tunkee itsensä läpi niin antaa väkisin huonon vaikutuksen etenkin kun siinä pian on joku isompi kaveri haastamassa riitaa
- ujo
Itse olen kai jotenkin massasta erottuva, mutta en pidä itseäni silti minään kaunottarena. Ehkä pieni kokoni ja kiharat vaaleat hiukseni saavat minut katseiden kohteeksi. Usein baarissa ollessani kerään kyllä katseita, mutta kukaan ei tule juttelemaan. Itse olen toivottoman ujo, enkä siis ylpeä kuten jotkut tosiaan luulevat. Olisi ihana jos "tavalliset" ihanat miehet tulisivat juttelemaan aivan tavallisista aisioista. Ei tarvitsisi keksiä mitään nerokasta avausta, vain "Moi, mun nimi on x" riittäisi. Känniset hiplailut eivät kiinnosta!
- Stefan
Olin ollut jo kauan ihastunut yhteen nuoreen naiseen.
Nähtiin aika usein mutta en uskaltanut mennä juttelemaan koska ajattelin että niin kaunis nainen ei voisi mitenkään olla kiinnostunut minun kaltaisesta miehestä.
Mutta kun kerran yhteisten kaveriemme kautta päädyimme samaan paikkaan kahville minulle paljastui että hän oli ollut minusta kiinnostunut jo jonkun aikaa, mutta ei ollut uskaltanut lähestyä minua koska ajatteli että en ikinä voisi olla kiinnostunut hänen kaltaisesta naisesta.
Olemme edelleenkin yhdessä ja meillä on pieni tyttö joka on perinyt äitinsä kauneuden:)
Joten rohkaisen kaikkia toimimaan!
Ei kauniit naiset ole niin pelottavia kuin moni luulee:) - Kyoshiro
Lilli kirjoitti:
Asia ei todellakaan ole noin, ainakaan aina.Ei kannata yleistää.Monet kauniit naiset eivät arvostele miestä ulkonäöltä.Sitäpaitsi joillakin kauniilla naisilla voi olla hyvinkin huono itsetunto,esimerkiksi minulla.vaikka se voi kuullostaakkin oudolta.Kauniitkin naiset voivat olla ujoja ja siksi tuntua kylmiltä.Älkää hyvät miehet yleistäkö vaan menkää kokeilemaan,rohkeasti!
En tiedä olenko itse sitten jokin poikkeus,ehkä kuulun siihen 1% joka on kaunis mutta ei kana.
Ja muistakaa että kauneus on katsojan silmissä!...ole asia varmaankaan aina näin, mutta oma asenne on eikä sitä ole todellakaan helppo muuttaa. Varsinkaan kun joskus harvoin on kerrankin saanut kerättyä tarpeeksi rohkeutta yrittämiseen. Näin kuvaannollisesti voisi sanoa, että hampaat on potkittu kurkkuun joka kerta; tavalla tai toisella. Kyllä siinä alkaa jo sitten itsekin uskomaan, että ei ole tarpeeksi hyvä ja että ei edes kannata yrittää niin selviää vähemmällä.
- Kyoshiro
ujo kirjoitti:
Itse olen kai jotenkin massasta erottuva, mutta en pidä itseäni silti minään kaunottarena. Ehkä pieni kokoni ja kiharat vaaleat hiukseni saavat minut katseiden kohteeksi. Usein baarissa ollessani kerään kyllä katseita, mutta kukaan ei tule juttelemaan. Itse olen toivottoman ujo, enkä siis ylpeä kuten jotkut tosiaan luulevat. Olisi ihana jos "tavalliset" ihanat miehet tulisivat juttelemaan aivan tavallisista aisioista. Ei tarvitsisi keksiä mitään nerokasta avausta, vain "Moi, mun nimi on x" riittäisi. Känniset hiplailut eivät kiinnosta!
...ja sitten mitä?
Eli yritetty on, mutta mitäs sitten keksisi sanottavaa? Hiljainen hetki -> nolottaa -> häivyn häpeissäni ja vihaisena itselleni. - ujo
Kyoshiro kirjoitti:
...ja sitten mitä?
Eli yritetty on, mutta mitäs sitten keksisi sanottavaa? Hiljainen hetki -> nolottaa -> häivyn häpeissäni ja vihaisena itselleni.sen jälkeen voi vaikka kysyä, että mikä sun nimi on? Ja sitten kysyä vaikka, että mitä toinen opiskelee ja kertoa omasta opiskelustaa/työstään. Ja sitten sen jälkee voi siirtyä aiheeseen: käytkö usein täällä:D no ei nyt sentään. vaan esimerkiksi todeta jotain baarista ja ihmisistä ympärillä tms. Jos ei tytsy siinä vaiheessa ole mukana jutussa, hän ei todella ole kiinnostunut. Mutta ujon tytön huomio on varmaan jo kiinnittynyt sinuun ja hän oma-aloitteisesti jatkaa keskustelua. Ei se niin vaikeaa ole:D
Jos nyt kysyt miksen itse tee niin, niin vastaus on, että olen parempi antamaan neuvoja kuin toteuttamaan niitä. (ja toivottoman ujo) Vanhanaikaista kyllä, mutta miehen pitää tehdä aloite minun mielestäni.
En sano, että tämä toimisi kaikkiin, mutta ainakin kaikkiin minun tuttuihini.
Ja vielä lisäksi: Jos tyttö antaa pakit, niin noloiluun ei ole syytä. Hän ei ajattele asiaa nolona sinun kannaltasi vaan kiusallisena itselleen kun ei halunnut enempää tuttavuutta mutta ei halunnut loukatakaan.
Olinpa taas epäselvä... - Kyoshiro
ujo kirjoitti:
sen jälkeen voi vaikka kysyä, että mikä sun nimi on? Ja sitten kysyä vaikka, että mitä toinen opiskelee ja kertoa omasta opiskelustaa/työstään. Ja sitten sen jälkee voi siirtyä aiheeseen: käytkö usein täällä:D no ei nyt sentään. vaan esimerkiksi todeta jotain baarista ja ihmisistä ympärillä tms. Jos ei tytsy siinä vaiheessa ole mukana jutussa, hän ei todella ole kiinnostunut. Mutta ujon tytön huomio on varmaan jo kiinnittynyt sinuun ja hän oma-aloitteisesti jatkaa keskustelua. Ei se niin vaikeaa ole:D
Jos nyt kysyt miksen itse tee niin, niin vastaus on, että olen parempi antamaan neuvoja kuin toteuttamaan niitä. (ja toivottoman ujo) Vanhanaikaista kyllä, mutta miehen pitää tehdä aloite minun mielestäni.
En sano, että tämä toimisi kaikkiin, mutta ainakin kaikkiin minun tuttuihini.
Ja vielä lisäksi: Jos tyttö antaa pakit, niin noloiluun ei ole syytä. Hän ei ajattele asiaa nolona sinun kannaltasi vaan kiusallisena itselleen kun ei halunnut enempää tuttavuutta mutta ei halunnut loukatakaan.
Olinpa taas epäselvä...Jeah...pitänee kokeilla, seuraavan kerran kun saa kerättyä rohkeutta tarpeeksi. Oma ujous on kyllä perseestä. Naisissa se on oikeastaan melko söpö luonteenpiirre.
Joo ja minä olen hyvä kysymään neuvoja näissä asioissa, mutta toteuttaminen yleensä jää sikseen.
Itsekin olen vanhanaikainen romantiikan suhteen, joten kyllä minä mielelläni sen aloitteen tekisin. Enkä tässä nyt tarkoita mitään sänkyyn kaatamista, vaan sen tosirakkauden löytämistä (juu, minä hölmö uskon tosirakkauteen vielä koko elämäni edestä). Monta (epärealistista?) unelmaa on mielessä rakkaudesta...
Mutta aivan kuten tyttö ei todennäköisesti ajatele, kuin omaa noloa tunnettaan siinä tilanteessa, niin samoin käy rukkaset saaneelle miehelle. Eli nolottaa ja tulee aina vain enemmän vihaiseksi itselleen oman ujouden takia. Kyllä sitä tulee itseään kirottua usein ja miettii aina, miksi olen tällainen ja miten voisin muuttua. Mutta eihän sitä itseään niin vain voi, eikä välttämättä haluakaan muuttaa. - ujo
Kyoshiro kirjoitti:
Jeah...pitänee kokeilla, seuraavan kerran kun saa kerättyä rohkeutta tarpeeksi. Oma ujous on kyllä perseestä. Naisissa se on oikeastaan melko söpö luonteenpiirre.
Joo ja minä olen hyvä kysymään neuvoja näissä asioissa, mutta toteuttaminen yleensä jää sikseen.
Itsekin olen vanhanaikainen romantiikan suhteen, joten kyllä minä mielelläni sen aloitteen tekisin. Enkä tässä nyt tarkoita mitään sänkyyn kaatamista, vaan sen tosirakkauden löytämistä (juu, minä hölmö uskon tosirakkauteen vielä koko elämäni edestä). Monta (epärealistista?) unelmaa on mielessä rakkaudesta...
Mutta aivan kuten tyttö ei todennäköisesti ajatele, kuin omaa noloa tunnettaan siinä tilanteessa, niin samoin käy rukkaset saaneelle miehelle. Eli nolottaa ja tulee aina vain enemmän vihaiseksi itselleen oman ujouden takia. Kyllä sitä tulee itseään kirottua usein ja miettii aina, miksi olen tällainen ja miten voisin muuttua. Mutta eihän sitä itseään niin vain voi, eikä välttämättä haluakaan muuttaa.Tässä sitten tuntee itsensä todella söpöksi!!! jos siis ujous on tytöissä söpöä. Mutta eipä luovuteta, kyllä se tosirakkaus (hempeää ja epärealistista... juujuu) jostain ilmestyy vaikka ujoilisikin. Ei muuteta mitään itsessä.
- susse
ujo kirjoitti:
Tässä sitten tuntee itsensä todella söpöksi!!! jos siis ujous on tytöissä söpöä. Mutta eipä luovuteta, kyllä se tosirakkaus (hempeää ja epärealistista... juujuu) jostain ilmestyy vaikka ujoilisikin. Ei muuteta mitään itsessä.
Bongasin puolisoni vajaa 9v sitten. Hän oli armottoman ujo ja kerkesin jo lievästi turhaantua seurustelun alku aikoina kun hän ei uskaltanut edes pussata kysymättä lupaa ja sitten kävikin ikävä yllätys tällaiselle sosiaaliselle typsylle... ujous tarttuu.
Ujous on todellakin pidemmän päälle tarttuvaa. Sitä jotenkin luuli, että toisen ujous ja puhumattomuus merkitsee eräänlaista kiinnostumattomuutta kun toinen ei saa minkäänlaista aloitetta tehtyä. Niinpä sitten itsekin rupesi välttelemään ja toisen kokettaminen ja asioiden sanominen oli varovaista kunnes loppui kokonaan. Ei se varmaan halua kuunnella minua.
Tässä piilee suuri vaara että suhde kaatuu väärinkäsityksiin.
- uros
siksihän sitä ei viitsi pettyä monta kertaa,kauniit Naiset ovat 99% ylpeitä ja kaiken lisäksi etsivät vain kaltaistaan seuraa.mitä sitä turhaan minä olen jättänyt diivat ja kanat omaan arvoonsa jo vuosia sitten.juttelen vain tavallisten ihanien NAISTEN kanssa en aivottomien kanojen.
- "tavallinen" nainen
Itse puolestani olen aika tavallinen nuori nainen, suoraan sanottuna eroan ulkonäölläni massasta: en ole mikään kaunotar. Olen tavallinen suomalainen nainen, M-kokoinen muodokas, kasvoistani kuulemma aika erikoisen näköinen, en siis mikään all-american beauty.
Musta taas tuntuu, että miesten katseet diskossa harhautuu aina näiden kaunotarten suuntaan. Silloin kun olen parhaan ystäväni, joka on enemmän tätä kaunotar-tyyppiä, kanssa juhlimassa, miehet lähestyvät aina ystävääni ja jättävät mut huomiotta. En juurikaan saa miehiltä huomiota, ystäväni sen sijaan saa kylpeä miesten kohteliaisuuksissa. Olen kyllä ujompi kuin ystäväni ja en tee helposti aloitetta. Pukeudun kyllä aivan kuin kuka tahansa nuori nainen eli en ole mikään tuulipuku-elli.
Toisaalta tämä ei harmita, koska kotona odottaa oma kulta, mutta olisi se kiva edes joskus tuntea itsensä halutuksi eikä "jämävarastoon" kuuluvaksi hukkatavaraksi...
Olisi kiva kuulla miesten kommenttia tästä. Vaikka kuinka väitetään, että kaunottaret eivät saa mitään huomiota, sama voi päteä myös meihin "tavallisiin" naisiin.- Mies
Edellinen kirjoitti:
>Silloin kun olen parhaan ystäväni, joka on
>enemmän tätä kaunotar-tyyppiä, kanssa
>juhlimassa, miehet lähestyvät aina ystävääni ja
>jättävät mut huomiotta. En juurikaan saa
>miehiltä huomiota, ystäväni sen sijaan saa
>kylpeä miesten kohteliaisuuksissa. Olen kyllä
>ujompi kuin ystäväni ja en tee helposti
>aloitetta. ...
>
>Toisaalta tämä ei harmita, koska kotona odottaa
>oma kulta, mutta olisi se kiva edes joskus
>tuntea itsensä halutuksi eikä "jämävarastoon"
>kuuluvaksi hukkatavaraksi...
No tässä sulle kommenttia: kasva aikuiseksi! Juuri tuollaisia ääliönaisia ravintoloissa vähiten tarvitaan jotka kerjäävät huomiota miehiltä mutta sitten paukauttavat illan lopuksi "Ai niin mä olen varattu".
Sori, mutta en halua tuhlata aikaani sekuntiakaan varattuihin, se on miehisten kykyjeni haaskausta. Kuole kuppaan senkin liero. - Fetisha
Mies kirjoitti:
Edellinen kirjoitti:
>Silloin kun olen parhaan ystäväni, joka on
>enemmän tätä kaunotar-tyyppiä, kanssa
>juhlimassa, miehet lähestyvät aina ystävääni ja
>jättävät mut huomiotta. En juurikaan saa
>miehiltä huomiota, ystäväni sen sijaan saa
>kylpeä miesten kohteliaisuuksissa. Olen kyllä
>ujompi kuin ystäväni ja en tee helposti
>aloitetta. ...
>
>Toisaalta tämä ei harmita, koska kotona odottaa
>oma kulta, mutta olisi se kiva edes joskus
>tuntea itsensä halutuksi eikä "jämävarastoon"
>kuuluvaksi hukkatavaraksi...
No tässä sulle kommenttia: kasva aikuiseksi! Juuri tuollaisia ääliönaisia ravintoloissa vähiten tarvitaan jotka kerjäävät huomiota miehiltä mutta sitten paukauttavat illan lopuksi "Ai niin mä olen varattu".
Sori, mutta en halua tuhlata aikaani sekuntiakaan varattuihin, se on miehisten kykyjeni haaskausta. Kuole kuppaan senkin liero.Käsittämätöntä jos on varattu ja kerjää toisten miesten huomiota!
Ilmeisesti oma mies ei riitä?
Tai pitää itseänsä parempana kuin miehensä?
Sehän olisi mielenkiintoista ja täydellistä jos tämän kyseisen naisen mies ollessaan kavereiden kanssa baarissa hakisi huomiota muilta naisilta!
Flirttailisi minkä ehtii!
Tarjoaisi drinkkejä tuntemattomille tytsyköille ja ottaisi puhelinnumeroita ihan vain huvin vuoksi!
Mitä järkeä olla parisuhteessa jos se ei kuitenkaan riitä?
Raivostuttavaa!
Fetti on vihainen! - susse
Fetisha kirjoitti:
Käsittämätöntä jos on varattu ja kerjää toisten miesten huomiota!
Ilmeisesti oma mies ei riitä?
Tai pitää itseänsä parempana kuin miehensä?
Sehän olisi mielenkiintoista ja täydellistä jos tämän kyseisen naisen mies ollessaan kavereiden kanssa baarissa hakisi huomiota muilta naisilta!
Flirttailisi minkä ehtii!
Tarjoaisi drinkkejä tuntemattomille tytsyköille ja ottaisi puhelinnumeroita ihan vain huvin vuoksi!
Mitä järkeä olla parisuhteessa jos se ei kuitenkaan riitä?
Raivostuttavaa!
Fetti on vihainen!Älä ole vihainen. Lähes 9 vuoden seurustelusuhteen kokeneena voin kertoa että vaikka omaa miestään rakastaakin, tarvitsee sitä myös muita ihmisiä ympärilleen. Miehiä ja naisia. Varattuna et voi tarjota muuta kuin ystävyyttä mutta tokihan joka ihminen tarvitsee erilaisia sosiaalisia kontakteja. Mitä siitäkin tulee, että linnottautuu kotiinsa tai jättää kokonaan elämän ja vieraisiis, uusiin ihmisiin tutustumisen taakseen? Suhde menee varmasti karille. Se että vieraan ihmisen ihailu imartelee ei ole sen hävettävämpää kuin sekään että itse arvostaa mies ja naiskauneutta. Kehu ei ole muuta kuin päivän piristäjä. Se saa hymyilemään ja parhaimmillaan saa sinut viemaan iloasi eteenpäin ja sanomaan parhaalle ystävättärelle miten kauniilta hän näyttää tukka nutturalla.
On aika lapsellista luulla että pelkkä rakas riittää koko loppuelämän pitämään sinut onnellisena. Kun olet ihmisten seassa ja näet ja koet kaikenlaista, sekä hyvää että vääryyttä, osaat arvostaa kumppaniasi enemmän eikä hänestä tule itsestäänselvyys niin herkästi. Ilman ulkopuolisia myös on vaara hukata itsensä ja alkaa miellyttämään vain sitä omaa puolisoaan. Tekee kaiken niinkuin hän haluaa -unohtaa oma persoonansa täysin. Uskokaa kun Susse jakaa mielipiteitään *silmänisku. Olen kokenut melkoisesti vaikka nuori olenkin (24) ja ollut iät ja ajat suhteessa. Olen ollut uskollinen, rakastanut myös vaikeina aikoina ja minulla on niin miespuolisia kuin naispuolisia ystäviä. Pikku flirtti ei pahaa tee.
- yksi selitys
Oliskohan syy siinä että vaikka olet kuinka fiksu, selvä, hyvinpukeutunut, tanssitaitoinen jne. Pakit tulee ja tylysti ja jos on kaunottarella kavereita mukana, vielä räkäiset naurut päälle. Kyllä tyhmempikin oppii vähitellen että ei kannata nolata itseään uudelleen ja uudelleen. Tuntuu olevan nykypäivän naisilla oikein urheilumuoto kuinka voi ilkeimmin antaa pakit. Nämä pöntöt juopot sen sijaan ei näin pienestä lannistu. Enkä nyt puhu omista kokemuksistani, ei ole koskaan tarvinnut iskeä ketään, kun menin avioon jo nuorena.
- huh
Että voikin olla jo kypsään ikään päätyneiltä miehiltä lapsellisia kommentteja. Luonne ei ole ulkonäöstä kiinni. Jos olisi totta, kaikki rumat olisi järjestään mukavia, viisaita ja miesten keskuudessa suosittuja.
Paskapääihmisiä löytyy ihan yhtälailla rumista kuin kauniistakin ja päinvastoin - kivoja ja mukavia ihmisiä löytyy molemmista ryhmistä. Ihmisen luonne määräytyy muiden kuin ulkoisten seikkojen vuoksi. Toki joku kuuluisa filmitähti tai julkkis voi olla diiva, mutta eiköhän nyt puhuta ihan tavallisista ihmisistä tässä tapauksessa. Luonne määräytyy aika pitkälti kasvatuksen,ympäristön ja perimän mukaan. Kauniskin voi olla ujo ja empaattinen.
Menkää nyt ihmiset itseenne älkääkä jauhako potaskaa. Kyse on näköjään pitkälti omista ennakkoluuloista ja asenteista. Jos on tullut joku kerta joltakin naiselta joka on ollut kaunis takkiin, ei se tarkoita, että kaikki kauniit on samanlaisia. Ehkä kyse on siitä, että kaiku vastaa niin kuin sille huudetaan. Elämä ei kuitenkaan ole niin mustavalkoista, että voi kategorioida ihmisten hyvyyden ulkonäön tai maallisen omaisuuden perusteella. Tämä on varmaan saanut alkunsa joidenkin julkisuudessa olevien kauniiden naisten (huom. ei kaikkien)käyttäytymisestä, mutta on niitä rumiakin julkkisia, joille on noussut suosio hattuun. Ulkokuori ei ole sama aisa kuin sisin, eikä ihminen voi sille mitään, minkä näköiseksi syntyy. Älylleen ja ennakkoluuloilleen sentää voi tehdä jotakin. Yleensä luulisi aikuisten ihmisten jo ymmärtävän asioita. - lapsellisia?
huh kirjoitti:
Että voikin olla jo kypsään ikään päätyneiltä miehiltä lapsellisia kommentteja. Luonne ei ole ulkonäöstä kiinni. Jos olisi totta, kaikki rumat olisi järjestään mukavia, viisaita ja miesten keskuudessa suosittuja.
Paskapääihmisiä löytyy ihan yhtälailla rumista kuin kauniistakin ja päinvastoin - kivoja ja mukavia ihmisiä löytyy molemmista ryhmistä. Ihmisen luonne määräytyy muiden kuin ulkoisten seikkojen vuoksi. Toki joku kuuluisa filmitähti tai julkkis voi olla diiva, mutta eiköhän nyt puhuta ihan tavallisista ihmisistä tässä tapauksessa. Luonne määräytyy aika pitkälti kasvatuksen,ympäristön ja perimän mukaan. Kauniskin voi olla ujo ja empaattinen.
Menkää nyt ihmiset itseenne älkääkä jauhako potaskaa. Kyse on näköjään pitkälti omista ennakkoluuloista ja asenteista. Jos on tullut joku kerta joltakin naiselta joka on ollut kaunis takkiin, ei se tarkoita, että kaikki kauniit on samanlaisia. Ehkä kyse on siitä, että kaiku vastaa niin kuin sille huudetaan. Elämä ei kuitenkaan ole niin mustavalkoista, että voi kategorioida ihmisten hyvyyden ulkonäön tai maallisen omaisuuden perusteella. Tämä on varmaan saanut alkunsa joidenkin julkisuudessa olevien kauniiden naisten (huom. ei kaikkien)käyttäytymisestä, mutta on niitä rumiakin julkkisia, joille on noussut suosio hattuun. Ulkokuori ei ole sama aisa kuin sisin, eikä ihminen voi sille mitään, minkä näköiseksi syntyy. Älylleen ja ennakkoluuloilleen sentää voi tehdä jotakin. Yleensä luulisi aikuisten ihmisten jo ymmärtävän asioita.Tottahan se puhuu. Rouva on hyvä ja menee kapakkaan ja katsoo itse. Hyvä kun kerrankin joku sanoo asiat niin kuin ne on.
- susse
lapsellisia? kirjoitti:
Tottahan se puhuu. Rouva on hyvä ja menee kapakkaan ja katsoo itse. Hyvä kun kerrankin joku sanoo asiat niin kuin ne on.
Hmmm... olen tehnyt kyllä erään kokeen kerran josta mainitsen kohta.
Minulla on sellainen hassu juttu, että perussuomalaiseksi olen kummallisen värinen. Eräällä egyptin lomalla nimittäin iholleni kävi jotakin kummallista. Se meni pelottavan huonoon kuntoon ja parantuessaan kesi pois (ei -en palanut) ja sen seurauksena nykyinen ihoni on asteita ruskettuneempi. Liekö juttu niin että rusketukseni kestää koko talven yli nykyisin vai tuliko joku pigmenttihäiriö -tiedä häntä. Tulos kuitenkin on, että ruskettuneella iholla ja tummalla hiuspehkolla näytän enemmän ulkomaalaiselta kuin suomalaiselta. Ja kun olen laittautuneena yökerhossa, vain ne kännisimmät kopeloitsijat ja ulkomaalaiset tulevat juttusille. Joskus kukaan ei juttelisi ellen itse aloittaisi juttua (minkä teen suht harvoin).
Ja kappas mikä ihme. Kun paksu ja pitkä tukka on nutturalla ja silmälasit päällä, vientiä riittäisi joka sormelle. Ja jos meikkejä on tuskin huomaamattomasti, sitäkin enemmän huomioidaan. Tavalliset, huumorintajuiset ja selvät miehet tulevat juttusille.
Jokin pointti tässä siis on. Kauneutta ihaillaan, mutta sitä ei arvosteta mikä on sinällään hienoa asia, mutta monet kauniit ja ujot kanssasisaret saavat sen tuta hienosta persoonastaan huolimatta. Elämää ei kannata rakentaa kauneuden varaan sillä kauneus on illuusiota puhtaimmillaan.
- Anonyymi
Olen sinkku ja ajattelen kun näen kauniin naisen että tuo on varmasti varattu joten en tuhlaa aikaani siihen. Mitä jos sinä kaunotar tulisit lähelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707