mitä eroa on saunalahden asiakaspalvelulla ja teknisellä asiakaspalvelulla sillä kun itse yritin soittaa tekniseen niin oli kuulemma 45min jono.
tekninen asiakaspalvelu
5
608
Vastaukset
- porinvaluraura
asiakaspalvelu hoitaa vain laskutuksen ja sopimuksenpurun kun taas tekninen asiakaspalvelu auttaa, neuvoo ja opastaa asiakasta sekä ottaa vastaan vikailmoituksia. tekninen asikaspalvelu toimi ennen käyttötuki nimisenä palveluna.
- palaute miinus
no miksi ihmeessä sitten saunalahden sivuilla on numero käyttötukeen jos sellasta ei kerran enää ole?
- vallan ihahahaa
palaute miinus kirjoitti:
no miksi ihmeessä sitten saunalahden sivuilla on numero käyttötukeen jos sellasta ei kerran enää ole?
asiakaspalvelussa ja teknisessä asiakaspalvelussa ei ole mitään eroa. MOLEMMAT KUSETTAVAT!!
- Omakohtainen kokemus
Kyllä jämpti on niin että tekninen asiakaspalvelu hoitaa sopimuksen purkamisen jos jaksaa asian niin pitkälle hoitaa!
- lda..
Omakohtainen kokemus kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin että tekninen asiakaspalvelu hoitaa sopimuksen purkamisen jos jaksaa asian niin pitkälle hoitaa!
tekninen asikaspalvelu voi purkaa jos sopimuskausi on loppunut, mutta kesken sopimuskauden irtisanomiset hoitaa asiakaspalvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712