Pelkkä tikku?

Häh?

Kaveri onnistui hukkamaan tikkunsa. Operaattori lähetti kyllä uuden SIMmin, mutta sen tikun lähettäminen ei oikein kuulemma enää onnistukaan. Kysymys kuuluukin, mistä saisi uuden operaattoririipumattoman tikun ja mitä kustantaa?

Vai kannattaako ottaa koko liittymä tikkuineen uusiksi

4

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+4

maksaa noin 120-170€ kappale.Ja yksikään mokkula ei ole operaattorilukittu sori vaan.minun soneran tikkuun käy dna ja saunalahti ihan hyvin.pitää vain ajaa sen yhtiön mobiiliohjelma jonka sim korttia käyttää itse tikussa ei ole mitään lukitusta.

• ...saa?

No mistä?

• 12
        ...saa? kirjoitti:

No mistä?

Tietotekniikkaa myyvistä liikkeistä. Kännykätkin käyvät tuohon tarkoitukseen.

• ........

Osa tikuista on lukittu jolloin ei auta vaikka käyttäisit mitä ohjelmaa. Esim. Elisan verkkoon lukittu toimii vain Elisan verkkoa käyttävillä liittymillä eli Elisa ja Saunalahti, jos koitat käyttää tuollaista tikkua eri verkossa ei alkuperäinen ohjelma toimi ollenkaan ja "operaattorivapaa" ohjelma kysyy avauskoodia (esim. Huawein tikuille löytyy netistä ohjelmia joilla saa tuon avauskoodin selville).

T: Useamman Huawein tikun lukituksen avannut.

PS: Saunalahden prepaid mobiilikaista, 39€ ja sisältää Huawei E1552 tikun, liittymän ja kuukauden "arvosetelin", jos operaattori on joku muu kuin Elisa/Saunalahti niin purat vain tuon tikun lukituksen... Sen kuukauden arvosetelin voit käyttää itse siinä Prepaid liittymässä tai vaikka myydä eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31