Kaveri onnistui hukkamaan tikkunsa. Operaattori lähetti kyllä uuden SIMmin, mutta sen tikun lähettäminen ei oikein kuulemma enää onnistukaan. Kysymys kuuluukin, mistä saisi uuden operaattoririipumattoman tikun ja mitä kustantaa?
Vai kannattaako ottaa koko liittymä tikkuineen uusiksi
Pelkkä tikku?
4
359
Vastaukset
- 12+4
maksaa noin 120-170€ kappale.Ja yksikään mokkula ei ole operaattorilukittu sori vaan.minun soneran tikkuun käy dna ja saunalahti ihan hyvin.pitää vain ajaa sen yhtiön mobiiliohjelma jonka sim korttia käyttää itse tikussa ei ole mitään lukitusta.
- ...saa?
No mistä?
- 12
...saa? kirjoitti:
No mistä?
Tietotekniikkaa myyvistä liikkeistä. Kännykätkin käyvät tuohon tarkoitukseen.
- ........
Osa tikuista on lukittu jolloin ei auta vaikka käyttäisit mitä ohjelmaa. Esim. Elisan verkkoon lukittu toimii vain Elisan verkkoa käyttävillä liittymillä eli Elisa ja Saunalahti, jos koitat käyttää tuollaista tikkua eri verkossa ei alkuperäinen ohjelma toimi ollenkaan ja "operaattorivapaa" ohjelma kysyy avauskoodia (esim. Huawein tikuille löytyy netistä ohjelmia joilla saa tuon avauskoodin selville).
T: Useamman Huawein tikun lukituksen avannut.
PS: Saunalahden prepaid mobiilikaista, 39€ ja sisältää Huawei E1552 tikun, liittymän ja kuukauden "arvosetelin", jos operaattori on joku muu kuin Elisa/Saunalahti niin purat vain tuon tikun lukituksen... Sen kuukauden arvosetelin voit käyttää itse siinä Prepaid liittymässä tai vaikka myydä eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774