Mitkä olisivat hyvät ja kevyt kuulokkeet tuossa hintaluokassa? Olen katsellut näitä: B&W P5 ja Bose on-ear. Kummat ovat parempia? Onko muita hyviä vaihtoehtoja? Saisivat eristää ulkopuolisia ääni.
Hyvät kuulokkeet 150-250€
3
1059
Vastaukset
- jusa vaan
sennheiser hd 555 siinä ne
- .......
Niin. Jos suljetut haluaa, Sennheiser on hyvä (tai paras) valinta. Avoimiksi suosittelisin Gradoja.
- B&W
B&W kuulokkeet ostin itselleni iphoneen, enkä voisi olla tämän tyytyväisempi.
Äänentoisto on erittäin tarkka ja luonnollinen. Ei tule ylilyöntejä bassopuolella tai korkeissa äänissä. Ei väsytä korvia pitkilläkään kuuntelusessioilla.
Jos haluat laadukkaasti tehdyt ja hyvännäköiset kuulokkeet, niin suosittelen noita B&W:itä.
Eivät nuo bosetkaan varmasti huonot ole, mutta suosittelen että kannattaa käydä kokeilemassa molempia, niin tulet varmasti samaan lopputulokseen kuin minäkin tässä asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774