2 hölmöö kýssäriä

aina päin peetä

Hei ! Miksi esim. Ebookers voi myydä Bangkokin lentoa hintaan 1125,18 mutta Finnair on myynyt kyseisen lennon loppuun?
Kuinka kauan olette saaneet odottaa Finskin pisteitä tilille Suomessa vietyistä hotelliöistä, minä olen odottanut jo kaksi kuukautta ?
terv pitääkö vaihtaa lentoyhtiötä?

6

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---..---

> pitääkö vaihtaa lentoyhtiötä
      Pisteiden takia ei kannata. Lippujen kalleuden vuoksi olisi kannattanut jo ajat sitten.

• 1.Olen käynyt Thaimaassa monta kymmentä kertaa enkä koskaan ole maksanut lennoista noin paljon.
      2.Kun vaihtaa lentoyhtiötä niin saa lipun halvemmalla, ilmaisen tarjoilun lennolla sekä täydet pisteet vaikkapa Lufthansalta. (voi viedä myös pari laukkua samalla rahalla)
      3.Olen odottanut myös pisteitä useamman kuukauden.

• matka lähenee

Hei! Kiitoksia, olen kyllä maksanut noin 800 eur/turisti, tällä hetkellä hinta on ko lennolle yli 1400.
        Olen Lufthansaa katsonut tosissaan, luopumassa Finnairin mastercardista, matkavakuutus pyörii jo muutenkin ympäri vuoden, halvin bkk-lento 450 egee vuosi sitten, kiloista ei välitä, kun suurin osa omaisuudesta on siellä.

• dfdfd_ö

Koeta ymmärtää kysymys ennen kuin vastaat. Täällä ei pyydetty arviota lennon hintatasosta. Kyllä se on ihan yleisestim tiedossa millä hinnoilla lentoja saa.

• flgkgl

öööö, tyhmä.... oisko finski myyny ebookersille paikkoja eikä ebookers ole myyny omiaan lppuun?

• kliketiklik

Minulle on parikin kertaa käynyt nettimatkatoimistojen kanssa niin, että on näytetty jotain lentoa mukavalla hinnalla, mutta kun varauksessa on vielä maksun yhteydessä tarkistettu saatavuus, onkin ilmoitettu että paikkoja ei ole saatavilla. Epäilisin että tuossakin tapauksessa tieto paikkojen loppuunmyynnistä ei ollut ehtinyt ebookersille asti. Tai sitten juuri siinä välissä on tullut peruutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32