2 hölmöö kýssäriä

aina päin peetä

Hei ! Miksi esim. Ebookers voi myydä Bangkokin lentoa hintaan 1125,18 mutta Finnair on myynyt kyseisen lennon loppuun?
Kuinka kauan olette saaneet odottaa Finskin pisteitä tilille Suomessa vietyistä hotelliöistä, minä olen odottanut jo kaksi kuukautta ?
terv pitääkö vaihtaa lentoyhtiötä?

6

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---..---

> pitääkö vaihtaa lentoyhtiötä
      Pisteiden takia ei kannata. Lippujen kalleuden vuoksi olisi kannattanut jo ajat sitten.

• 1.Olen käynyt Thaimaassa monta kymmentä kertaa enkä koskaan ole maksanut lennoista noin paljon.
      2.Kun vaihtaa lentoyhtiötä niin saa lipun halvemmalla, ilmaisen tarjoilun lennolla sekä täydet pisteet vaikkapa Lufthansalta. (voi viedä myös pari laukkua samalla rahalla)
      3.Olen odottanut myös pisteitä useamman kuukauden.

• matka lähenee

Hei! Kiitoksia, olen kyllä maksanut noin 800 eur/turisti, tällä hetkellä hinta on ko lennolle yli 1400.
        Olen Lufthansaa katsonut tosissaan, luopumassa Finnairin mastercardista, matkavakuutus pyörii jo muutenkin ympäri vuoden, halvin bkk-lento 450 egee vuosi sitten, kiloista ei välitä, kun suurin osa omaisuudesta on siellä.

• dfdfd_ö

Koeta ymmärtää kysymys ennen kuin vastaat. Täällä ei pyydetty arviota lennon hintatasosta. Kyllä se on ihan yleisestim tiedossa millä hinnoilla lentoja saa.

• flgkgl

öööö, tyhmä.... oisko finski myyny ebookersille paikkoja eikä ebookers ole myyny omiaan lppuun?

• kliketiklik

Minulle on parikin kertaa käynyt nettimatkatoimistojen kanssa niin, että on näytetty jotain lentoa mukavalla hinnalla, mutta kun varauksessa on vielä maksun yhteydessä tarkistettu saatavuus, onkin ilmoitettu että paikkoja ei ole saatavilla. Epäilisin että tuossakin tapauksessa tieto paikkojen loppuunmyynnistä ei ollut ehtinyt ebookersille asti. Tai sitten juuri siinä välissä on tullut peruutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4269
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1223
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      918
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      114
      855
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      826
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      789
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe