Ukko luuli hirveä metsoksi ja ampui hirven kun se oli kuusenoksalla! Luulisi jo pelkästä kokoerosta erottavan hirven ja metson. Ei hemmetti, ihminen on kooltaan lähempänä metsoa kuin hirvi ja liikkuu yleensä maassa kuten hirvikin ja vaara tulla ammutuksi on suuri.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/10/1198405
Uskaltaako enää mennä metsään
6
114
Vastaukset
- jonkinverran
Hirvikivääri tuntuu melko oudolta aseelta linnustuksessa. Haulikolla, jota käytetään lintujen ampumisessa, ei hirveltä saa henkeä pois 50 metrin etäisyydeltä. Hirven on täytynyt pudota korkealta puusta ja kuolla putoamisvammoihin.
- Metsän peikko
Kyllä uskaltaa etenkin nuoret naispuoliset marjastaja. Olen teidän vahtina pusikossa ja ase valmiina laukaisuun, kun tiirailen teidän peräpeiliä kyykkiessänne nelikontin siellä.
- karhuska
Varo karhua. Kun keskityt pyllisteleviin marjanpoimijoihin, et edes huomaa kun karhu on jo kiinni omassa takamuksessasi. Karhu tietysti luukee sinua lampaaksi!
- sitä ennenkin
ammuttu jopa ihmisiä hirvenä, lehmiä, autoja, traktoreita, koiria, muurahaispesiä, kantoja, puupinoja ym..
mutta eikös ollutki hyvä, ettei sinua luultu ukkohirveksi, tai
kanamaiseksi muutenvaan pyllisteleväksi orjattomaksi piiskaa
vailla olevaksi ja kaipaavaa sitäkin, hui..- tähän aikaan
Suotta ovat pelotelleet ihmisiä karhuilla ja susilla. Paljon vaarallisempia ihmisen terveydelle ja hengelle ovat oikeasti metsästäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398