Itse en ole koko leffaan käsiksi päässyt, missä syy sitten lieneekään..
Mutta tästä olen kuullut hiukan ristiriitaisia mielipiteitä, jotkut kehuvat toiset haukkuvat.
Eli toivoisin arvosteluja tai hiukan pienempiä arvioita leffasta ja pientä juonikatsausta siinä samalla.
Arvostelkaa viimeinen talo vasemmalla.
2
437
Vastaukset
- Jungfrukällan
Neidonlähde (Jungfrukällan) on Ingmar Bergmanin vuonna 1960 ohjaama elokuva (sai silloin vieraskielisen Oscarin kyseisestä elokuvasta).
Käsittääkseni "Viimeinen talo vasemmalta "- elokuvan juoni on apinoitu tuosta mestariteoksesta.
Katso Wikipedia sivustolta Neidonlähde-Bergman-"Juoni"-osio niin tiedät mistä elokuvassa on kyse.
Ja enempää "Viimeinen talo vasemmalta"-elokuvaan kantaa ottamatta, kehottaisin kyllä katsomaan tuon Bergmanin ohjaaman. - kun laiskottaa
Haiskahtaa siltä lievästi kuin elokuvakoulussa olis taas annettu essee-tehtävä arvioida elokuva ja ei ole oikein oppilasta napannu, missä syy sitten lieneekään. No tämä palsta on legendaarinen pikaista "oppimateriaalia" elokuva-arvostelu-esseihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712