Moikka!
Nyt hirvittää. Varattiin matka Mallorcan Alcudiaan huhtikuun puoliväliin. Sääkarttojen ja keskustelujen mukaan siellä on kylmää vielä tuolloin. Itse odotin matkalta aurinkoa ja rusketusta. Ilmeisesti altaat ja merikin kylmiä? :( Täytyyköhän sinne ottaa kunnolla pidempää vaatetusta mukaan?
Alcudian huhtikuu
minä vaan
1
724
Vastaukset
- 6
kertaa Mallorcalla käyneenä (useimmiten juuri huhtikussa). Merivesi on kylmää, ei ihmisiä uimassa. Useimmiten ollut 18-23 asteen välissä lämpötila. Iltaisin saattaa olla viileät, muttei mitenkään kylmää. Kylmintä eräänä keväänä, jolloin oli aamulla 4-5 astetaa lämmintä ja päivällä 13-15 sekä ajoittain sateista. Parhaimmillaan n. 25 ja kukkea kesäkeli !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709